مبین تحلیل
1400/06/05
11:55
📌#پترول 📌#خالص_ارزش_دارایی ✅بخش دوم 🔶در عکس بالا پورتفوی غیر بورسی شرکت بر اساس بهای تمام شده آورده شده است.همان طور که مشخص است پتروشیمی ایلام و ...

📌#پترول


📌#خالص_ارزش_دارایی


✅بخش دوم



🔶در عکس بالا پورتفوی غیر بورسی شرکت بر اساس بهای تمام شده آورده شده است.همان طور که مشخص است پتروشیمی ایلام و پتروشیمی صدف خلیج فارس می باشد.



🔶طرح پتروشیمی ایلام مشتمل بر واحدهای شیرین سازی خوراک،الفین، پلی اتیلن سنگین و واحدهای یوتیلیتی می باشد که با اجرای خط لوله اتیلن غرب نسبت به راه اندازی واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال اقدام گردیده است.فاز اول شرکت که شامل پلی اتیلن سنگین بوده و از آبان ۹۲ در مدار تولید قرار گرفته است.همچنین فاز دوم شرکت،موجب تامین اتیلن فاز اول و همچنین تولید ۱۵۰ هزار تن اتیلن مازاد،۱۰۰ هزار تن پروپیلن، ۱۳۳ هزار تن بنزین پیرولز، ۳۳ هزار تن سوخت مایع، ۱۲۶ هزار تن سوخت گاز و ۷۵ هزار تن برش C۴ نیز تولید می گردد. ایلام دارای دوفاز تولیدی اصلی می باشد که فاز اول آن،تولید پلی اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال است. نکته اصلی درباره فاز دوم است که قرار است علاوه بر تامین اتیلن فاز اول،مابقی محصولات فوق الذکر را نیز تولید کند.هزینه احداث این طرح طبق گزارش شرکت قریب به ۱۴ هزار میلیارد تومان می باشد.


ادامه در پست بعدی ..



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0