بورس۲۴
1400/06/31
19:45
تغییرات با اهمیت در دارایی های «ثنظام»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران اعلام داشت، باتوجه به صدور پایان کار پروژه نگین دریای رامسر و توافقات با شهرداری و صورت مجلس تفکیکی و پیرو صورتجلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فی مابین این شرکت و شرکت های سپهر تهران و سرمایه گذاری اوج سپهر اصفهان ، باتوجه به افزایش هزینه ها و مصالح در طول ساخت پروژه مقرر شد میزان سهم الشرکه این شرکت افزایش یافته و باعنایت به این موضوع واحد۱۰۴ مجتمع مسکونی رامسر به متراژ ۸۴ مترمربع به شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران(سهامی عام) تعلق گرفت. لذا با احتساب قیمت هرمترمربع ۱۹۰،۰۰۰،۰۰۰ریال میزان ۱۵،۹۶۰،۰۰۰،۰۰۰ریال سود عاید شرکت می گردد و به دارایی های شرکت افزوده می شود. شایان ذکر است واحد مذکور در صورت های مالی سنوات گذشته به عنوان دارایی های شرکت شناسایی نشده بود و مالکیت آن در اختیار شرکت های مذکور بوده است.

تغییرات با اهمیت در دارایی های «ثنظام»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران اعلام داشت، باتوجه به صدور پایان کار پروژه نگین دریای رامسر و توافقات با شهرداری و صورت مجلس تفکیکی و پیرو صورتجلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فی مابین این شرکت و شرکت های سپهر تهران و سرمایه گذاری اوج سپهر اصفهان ، باتوجه به افزایش هزینه ها و مصالح در طول ساخت پروژه مقرر شد میزان سهم الشرکه این شرکت افزایش یافته و باعنایت به این موضوع واحد۱۰۴ مجتمع مسکونی رامسر به متراژ ۸۴ مترمربع به شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران(سهامی عام) تعلق گرفت. لذا با احتساب قیمت هرمترمربع ۱۹۰،۰۰۰،۰۰۰ریال میزان ۱۵،۹۶۰،۰۰۰،۰۰۰ریال سود عاید شرکت می گردد و به دارایی های شرکت افزوده می شود. شایان ذکر است واحد مذکور در صورت های مالی سنوات گذشته به عنوان دارایی های شرکت شناسایی نشده بود و مالکیت آن در اختیار شرکت های مذکور بوده است.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0