سنا
1400/01/31
09:51
افزایش سود "بهپاک" چشمگیر بود

شرکت صنعتی بهپاک در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۱۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۱۲ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنعتی بهپاک با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت صنعتی بهپاک در دوره یاد شده، مبلغ ۸۰۷ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۶۱۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۶۱ درصدی برخوردار است .


یادآوری می‌شود "بهپاک" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۱۲ ریال و سود خالص را ۱۰۵ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، شرکت صنعتی بهپاک دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:


افزایش سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی بابت فروش ۱۵۱ میلیون بانک اقتصاد نوین در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹است که طی اطلاعیه شماره ۷۲۹۹۴۶ مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در سامانه کدال تحت عنوان افشای اطلاعات با اهمیت - گروه الف واگذاری سهام افشا شد و به تبع آن سود خالص هر سهم به میزان ۶۶۱ درصد افزایش یافته است.


انتهای خبر

0
0