آکادمی هلاکوئی
1400/02/25
14:37
بانکی در سنگاپور به عنوان اولین بانک در آسیا طرح خدمات ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند

شرکت خدمات مالی و بانکداری خصوصی دی‌بی‌اس بانک…

شرکت خدمات مالی و بانکداری خصوصی دی‌بی‌اس بانک مستقر در سنگاپور ، اولین طرح خدمات ارزهای دیجیتال با پشتوانه بانکی را در آسیا راه اندازی کرد. این طرح به مشتریان امکان سرمایه گذاری ، هولد و مدیریت دارایی های دیجیتالی خود را از طریق شرکت تابعه بانک ، DBS Trustee فراهم می کند.


خدمات راه اندازی شده فقط شامل رمزارز های بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و ریپل است. این رمزارز ها در صرافی دیجیتال دی‌بی‌اس ، یکی دیگر از شرکت های تابعه این بانک لیست شده اند. صرافی این بانک ، خدمات معاملات این دارایی های دیجیتالی را ارائه می دهد.


در ماه آوریل (فروردین)، بانک دی‌بی‌اس گزارش داد که بیش از معادل ۶۰ میلیون دلار دارایی ارز دیجیتال را در اختیار دارد و زیرمجموعه معاملات دیجیتالی بانک با افزایش حجم معاملات روزانه به بیش از ۱۰ برابر ، از زمان راه اندازی ، رشد انبوهی را تجربه کرده است.


خدمات معاملات دیجیتال دی‌بی‌اس شامل معاملات اسپات هم است و از طریق جفت ارز ها قابل معامله هستند. دارایی های فیات مورد استفاده SGD ، USD ، HKD و JPY هستند.


طبق گفته این بانک ، ریزه کاری های پیچیده در این صرافی درحال انجام است تا ذی نفعان را از مواجه شدن با هرگونه پیچیدگی در حین معاملات ارز های دیجیتال باز دارد.


در این صرافی اطلاعات دسترسی به کدهای مهم ، گذرواژه ها ، اطلاعات کیف پول ، معاملات و بک-آپ کیف پول صرافی پس از مرگ کاربران محرمانه باقی می ماند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: investing


انتهای خبر

0
0