آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
12:20
ریپل از کریدور جدید ODL در ژاپن خبر میدهد

ارائه دهنده فن آوری دفتر کل توزیع شده، ریپل…

ارائه دهنده فن آوری دفتر کل توزیع شده، ریپل راه اندازی یک کریدور پرداخت نقدینگی به محض درخواست(On-Demand Liquidity) جدید بین ژاپن و فیلیپین را اعلام کرده است.


SBI Remit، بخش حواله گروه مالی ژاپنی SBI، صرافی کریپتوی فیلیپین، Coins.ph را به عنوان شریک خود انتخاب کرد.


محصول ODL (که قبلا با نام “xRapid” شناخته می شد) با دسترسی به نقدینگی رمزارز، از XRP به عنوان ارز پلی(bridge currency) برای حذف نیاز به پیش پرداخت استفاده می کند. به این ترتیب انتظار می رود حواله ها مقرون به صرفه تر شود که این یک مشکل اساسی در ژاپن است.


SBI VC Trade، شرکت تابعه ی معامله ی رمزارز غول مالی، زیرساخت های لازم برای پاسخ به درخواست های حواله ارسالی توسط SBI Remit را فراهم خواهد کرد.


SBI می گوید که به گسترش مشارکت خود با ریپل ادامه خواهد داد. نوبو آندو از SBI Remit می گوید که راه اندازی این کریدور «فقط شروع ماجرا» است:


“راه اندازی ODL در ژاپن فقط شروع ماجرا است، و ما مشتاقانه منتظر ادامه حرکت به مرز بعدی نوآوری مالی، فراتر از پرداخت های در لحظه نه تنها در فیلیپین، بلکه در نقاط دیگر منطقه نیز هستیم.”


ژاپن—که در میانه میزبانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دارد— همواره اقامتگاه اصلی برای ریپل بوده است.


این کشور در اواخر سال ۲۰۲۰(۹۹) به عنوان نامزد برتر مقر جهانی ریپل مطرح شد، اما این شرکت طرح خود برای خارج شدن از سانفرانسیسکو را در میان نبرد قانونی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا متوقف کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0