بورس پرس
1402/02/23
15:31
معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، یک انبوه ساز، سهم قندی + ۷ نماد

در روز ریزش ۶۳.۶ هزار واحدی شاخص، سه شرکت دارویی، یک انبوه ساز ، سهم قندی به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با تداوم روند منفی هفته قبل آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با ریزش ۶۳ هزار و ۶۸۸ واحدی و عقب نشینی به کانال دو میلیون و ۲۱۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۲.۹ و ۳۱.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به شستا و سایپا با داد و ستد ۲.۴ و ۱.۲ میلیارد سهم و ایران خودرو، بهساز کاشانه تهران به همراه کمک فنر ایندامین با داد و ستد بیش از ۸۰۱، ۷۰۴ و ۶۹۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۲ شرکت با داد و ستد ۲۶ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، کمک فنر ایندامین شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۷ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۶۹۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های ورزیران، قند بیستون، الحاوی، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، لنت ترمز ایران، بیمه ما، سرمایه گذاری صدر تامین، دارو سازی تهران شیمی، تولی پرس، کی بی سی و شیشه قزوین، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه شرکت دارویی، یک انبوه ساز ، سهم قندی به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0