همفکران
1400/06/03
09:04
تغییر سهام سهامداران عمده/ عملکرد حقوقی ها در روز گذشته چطور بود؟

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در گروه بانکی‌ها شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین ۲۰ میلیون و صندوق بازار گردانی ملت ۱۵ میلیون از سهام بانک ملت را بفروش رساندند، همچنین صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی سپهر صادرات نیز ۱۰ میلیون از سهام بانک صادرات را بفروش رساند اما صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت که طی هفته جاری بیش از ۲۶ میلیون سهام بانک تجارت را خریداری کرده بود روز سه‌شنبه بیش از ۸۵ میلیون سهام بانک تجارت را بفروش رساند.


در دارویی‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام یک میلیون سهام گروه دارویی برکت را خریداری کرد، صندوق صبا گستر نفت و گاز تامین بیش از یک‌میلیون از سهام داروسازی فارمد پارس و صندوق سرمایه‌گذاری توازن کوروش ۲ میلیون از سهام داروسازی کوثر را بفروش رساندند.


صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن که روز گذشته ۵ میلیون از سهام این شرکت را بفروش رسانده بود مجددا ۱۱ میلیون از سهام سپید ماکیان را بفروش رساند.


در فولادی‌ها، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی همچنان خریدار است، این مجموعه که طی این هفته ۱۸۵ میلیون از سهام فولاد مبارکه اصفهان را خریداری کرده بود مجددا یک‌میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد همچنین این مجموعه در اقدامی دیگر ۳۰ میلیون سهام فولاد کاوه جنوب کیش را نیز خریداری کرد همچنین شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز نزدیک به ۳ میلیون از سهام فولاد امیرکبیر کاشان را خریداری کرد.


شرکت صادرفر که طی این هفته گذشته حدود ۹۱ میلیون از سهام اعتباری ملل را خریداری کرده است در اقدامی ۹ میلیون دیگر از سهام این شرکت را خریداری کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا ۵۰ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را بفروش رساند اما در مقابل موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی بیش از ۵۳ میلیون از سهام این شرکت را خریداری کرد.


شخص حقیقی ۱۴۰ میلیون از سهام صنعتی زر ما کارون را به شرکت گروه صنعتی پژ وهشی فرهیختگان زرنام فروخت.


در ادامه، شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان و شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین جمعا ۲۰ میلیون از سهام حفاری شمال را بفروش رساندند، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی ۵۰ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری مسکن را بفروش رساند، موسسه اندوخته شاهد ۲۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری شاهد و بانک دی ۱۶ میلیون از سهام تولید نیروی برق دماوند را بفروش رساندند.



انتهای خبر

0
0