سنا
1400/03/17
10:37
سود هر سهم "وبیمه" تغییر چندانی نداشت

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد .


شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۸۹ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۱ درصدی برخوردار است .


یادآوری می‌شود "وبیمه" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۷ ریال و سود خالص را ۲۳۹ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، با کاهش ۳۰۷ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال به ۳ هزار و ۵۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲۲۴ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال محاسبه شد .


" وبیمه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۲۹ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۶۲۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۳ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸۸ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0