آکادمی هلاکوئی
1400/05/09
17:00
بیت کوین با رسیدن به سقف قیمتی ۴۲ هزار دلار، حالا ۱۰ روز است که با کندل های صعودی بسته می شود

بیت کوین در۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) با یک…

بیت کوین در۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) با یک حمله ناگهانی به مقاومت خود، به رقم ۴۲،۴۰۰ دلار رسید.


2021 07 31 16 16 46 Bitcoin records rare 10 day winning streak as BTC price taps 42K ceiling 1 - بیت کوین با رسیدن به سقف قیمتی 42 هزار دلار، حالا 10 روز است که با کندل های صعودی بسته می شود

بیت کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۲، با ۱۰ کندل سبز بسته می شود


داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان دادند که بیت کوین برای دهمین روز متوالی در صرافی ها صعودی بوده و در Bitstamp به ۴۲،۴۲۰ دلار رسید.


مقاومت های بعدی جلوی رشد بیشتر بیت کوین را گرفتند، در حالی بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۴۱،۹۰۰ دلار معامله می شود، که بیش از ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.


در محافل تجاری، صحبت ها بر عملکرد نادر بیت کوین در چارت روزانه متمرکز بود. به هر حال بیت کوین ده کندل سبز پشت سر هم در چارت روزانه ثبت کرده است، اتفاقی که آخرین بار در ۲۰۱۲ رخ داده بود.


حتی هشت کندل سبز متوالی نیز نادر است، در حالی که نه کندل سبز پشت سر هم تا به حال دو بار دیده شده است. بسته به صرافی، داده ها می توانند کمی متفاوت باشند، برای مثال یکی از کاربران توییتر در کوین بیس در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت ۹۶)، ۱۲ کندل سبز متوالی را مشاهده کرده بود.


صرف نظر از این موضوع، از یک سو قدرت بیت کوین مشهود بود و از سوی دیگر عدم فشار فروش نزولی.


نگاهی گذرا به معاملات شورت در صرافی Bitfinex، حال و هوای کنونی را برجسته می کند، تقریبا هیچ معامله گری حاضر نیست بر روی معاملات شورت بیت کوین در سطوح فعلی ریسک کند.


2021 07 31 16 20 14 Bitcoin records rare 10 day winning streak as BTC price taps 42K ceiling - بیت کوین با رسیدن به سقف قیمتی 42 هزار دلار، حالا 10 روز است که با کندل های صعودی بسته می شود

اسکات ملکر، معامله گر محبوب امروز گفت: “بیت کوین برای اولین بار از زمان ریزش اساسی در ماه می (اردیبهشت)، به مقاومت ۴۲ هزار دلاری برخورد می کند.”


ترک هایی در سقف بیت کوین ظاهر می شوند


همانطور که Cointelegraph گزارش داد، ۴۲،۰۰۰ دلار نشان دهنده آخرین مقاومت در محدوده معاملات چند ماهه اخیر بیت کوین است. این سطح از زمان پایین آمدن از بالاترین قیمت خود در ماه فوریه (بهمن ۹۹)، به عنوان یک سقف قیمتی بالقوه و دست نخورده عمل کرده است.


در بالا، داده های اوردر بوک نشان می دهند که موانع کوچکی در راه بیت کوین وجود دارد، ۴۵،۰۰۰ دلار یا حتی ۴۷،۰۰۰ دلار می توانند موانع بعدی باشند، این فرضیه با رفتار سرمایه گذاری نهنگ ها نیز پشتیبانی می شود.


2021 07 31 16 20 33 Bitcoin records rare 10 day winning streak as BTC price taps 42K ceiling - بیت کوین با رسیدن به سقف قیمتی 42 هزار دلار، حالا 10 روز است که با کندل های صعودی بسته می شود

با توجه به مدل های پیش بینی انباشت به جریان، قیمت بیت کوین هنوز هم باید بسیار بالاتر باشد. برا اساس این مدل ها، قیمت امروز باید ۹۴،۸۳۹ دلار باشد


با این وجود، سازنده آن، PlanB، گفته است که بسته شدن بیت کوین با حداقل قیمت ۴۷،۰۰۰ دلار در ماه آگوست (مرداد)، برای پیشرفت آن کافی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0