آکادمی هلاکوئی
1400/05/28
18:30
توییتر چینی، Weibo، بیش از ۱۰ حساب بزرگ مرتبط با رمزارزها، از جمله حساب جاستین سان را مسدود کرد

کالین وو (Colin Wu) روزنامه نگار رمزارزی چینی…

کالین وو (Colin Wu) روزنامه نگار رمزارزی چینی و پایگاه خبری رمزارزی ۸BTC گزارش داده اند که برنامه چینی مشابه توییتر – Weibo – دوباره حساب های اینفلوئنسرهای رمزارزی و شرکت های مرتبط با رمزارزها را مسدود کرده است.


این بار، بیش از ده حساب در این پلتفرم رسانه های اجتماعی از جمله حساب متعلق به جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد Tron با رمزارز بومی TRX، مسدود شده است.


رسانه های اجتماعی چین مسدود کردن حساب های رمزارزی را از سر می گیرند


در توییت اخیر ۸BTC به “ممنوعیت جمعی حساب های مرتبط با رمزارزها” اشاره شده است. این دومین توییت در این مورد از ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) است.


در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد)، U.Today گزارش داد که موتورهای جستجوی چینی، از جمله بایدو (Baidu)، مسدود کردن نتایج جستجو برای صرافی های رمزارزی Binance ،OKEx و Huobi را آغاز کردند.


شبکه های اجتماعی – Weibo و غیره – همین کار را با صفحات صرافی های رمزارزی و حساب های مربوط به مشاغل رمزارزی و علاقه مندان به رمزارزها آغاز کردند.


این امر در شرایطی صورت گرفت که چین فعالیت شرکت های استخراج رمزارزها را به دلیل ایجاد مشکلات عمده زیست محیطی ممنوع کرده است.


چین شرکت های فناوری بزرگ را محکوم می کند


در حال حاضر، مقامات چینی قوانین جدیدی را در زمینه غول های فناوری و بسترهای اینترنتی مانند Alibaba ،Tencent و غیره اعمال می کنند.


پیش نویس قوانین جدید منتشر شده است که “فعالیت های رقابت ناعادلانه” را مورد هدف قرار می دهد. این پیش نویس توسط اداره دولتی تنظیم بازار (SAMR) روز سه شنبه منتشر شد و در آن آمده است که مقامات استان ها اکنون می توانند از انجام فعالیت های نامناسب شرکت های اینترنتی در فضای مجازی جلوگیری کنند.


این شامل جعل داده های ترافیک و مسدود کردن لینک های شرکت های رقیب است.


علاوه بر این، دولت در مسیری که غول های فناوری چینی در پیش خواهند گرفت و تصمیمات مهم آنها دخالت می کند و نظر بیشتری خواهد داد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0