آکادمی هلاکوئی
1401/04/07
14:50
تیم شیبا اینو نتایج پیشنهاد مربوط به فارم BONE را اعلام کرد

طبق اطلاعیه اخیر، جامعه شیبا اینو با اکثریت…

طبق اطلاعیه اخیر، جامعه شیبا اینو با اکثریت قاطع به توقف تمام عملیات فارم(Farm) کردن BONE پس از رسیدن به ۲۳۰ میلیون توکن رای داده است. ۲۰ میلیون توکن باقیمانده برای اعتبار سنج ها ذخیره می شود.


تقریبا ۹۸ درصد از اعضای جامعه از طریق Doggy DAO، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز، به این پیشنهاد رای مثبت دادند. از طرف دیگر، رای دهندگان می توانستند عرضه در گردش را به ۲۷۰ میلیون توکن افزایش دهند.


این رای گیری که تقریبا یک هفته به طول انجامید، نقشی اساسی در توسعه Shibarium.card ایفا خواهد کرد.


BONE، توکن حاکمیتی اکوسیستم، به عنوان توکن بومی جهت پرداخت کارمزد توسط راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این معنی که برای انجام تراکنش‌ها بر روی بلاکچین مورد نیاز است.


اعتبار سنج ها در قالب توکن BONE برای تراکنش های تایید شده خود پاداش دریافت می کنند. ذخیره سازی ۲۰ میلیون توکن جامعه برای اطمینان از عملیاتی بودن شبکه ضروری بود.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، انتظار می رود راه اندازی راه حل آزمایشی بتا راه حل لایه ۲ Shibarium در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ انجام شود.


هدف اصلی Shibarium کاهش چشمگیر کارمزد تراکنش های Shiba Inu است. فقدان مقیاس پذیری یکی از مبرم ترین مسائلی است که اتریوم، بلاک چین بومی دومین ارز دیجیتال بزرگ با آن مواجه است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0