آکادمی هلاکوئی
1400/07/07
10:40
تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ چهارشنبه ۷ مهر

استلار (XLM) از ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) که به…

استلار (XLM) از ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) که به زیر نقطه میانی محدوده قیمت معاملاتی خود کاهش یافت ، روندی نزولی پیش گرفته است. به نظر می رسد که استلار پس از جمع آوری نقدینگی از کف قیمتی ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) ،در حال نوسان زیر سطح اصلاحی ۷۰.۵ درصد فیبوناچی است. در آینده ، سرمایه گذاران می توانند انتظار جهش این آلت کوین و رسیدن آن به نقطه میانی محدوده قیمت معاملاتی خود را داشته باشند.



کام بک احتمالی XLM


قیمت XLM از زمان رسیدن به سقف ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور)، با افت ۴۰ درصدی ، به ۰.۴۳۲ دلار کاهش یافته است. نوسانات نزولی منجر به کاهش قیمت به زیر سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی در ۰.۳۱۵ دلار در ۱۹ سپتامبر شد و از آن زمان به بعد، استلار بازیابی نشده است.


آخرین گام روند نزولی با کاهش قیمت به زیر سطح ۷۰.۵ درصد فیبوناچی در ۰.۲۶۷ دلار همراه شد تا نقدینگی لازم را درکف قیمتی ۲۷ ژوئیه(۵ مرداد ) ، جایی که فروشندگان سیو سود می کنند ، جمع آوری شود. در حالی که این روند فعلا به تکامل نرسیده است، اما سرمایه گذاران می توانند انتظار آغاز روند صعودی قیمت XLM از آن سطح را داشته باشند.


با تثبیت موفق قیمت در بالای ۰.۲۶۷ دلار روند گاوی آغاز خواهد شد. در مجموع ، فعالان بازار می توانند انتظار رشد ۲۰ درصدی قیمت استلار و رسیدن آن به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۰.۳۱۵ دلار را داشته باشند.


در صورت تداوم فشار خرید ، قیمت XLM می تواند تا بالای سقف نوسان ۰.۳۴۲ دلاری افزایش یابد.



XLMPERP 2021 09 29 07 43 58 637684784451715460 300x170 - تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ چهارشنبه 7 مهر

نمودار ۱ روزه جفت ارز XLM/USDT از سوی دیگر ، اگر قیمت XLM نتواند مومنتوم کافی برای آغاز روند صعودی خود داشته باشد ، احتمالا روند نزولی ادامه خواهد داشت.


پس از امتحان سطح اصلاحی ۷۹ درصد سطح فیبوناچی در ۰.۲۴۷ دلار ، قیمت XLM به احتمال زیاد به سمت آخرین خط دفاعی خود در ۰.۲۳۵ دلار پیش خواهد رفت که کاهش قیمت به زیر آن ، سناریوی صعودی را باطل می کند. در چنین شرایطی ، سرمایه گذاران می توانند انتظار افت استلار به کف های نوسانی خود در حدود ۰.۱۹۸ دلار را داشته باشند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: investing

انتهای خبر

0
0