رمزارز نیوز
1401/04/26
15:30
شیبا باز هم خوراک دلچسب نهنگ‌ها شد!

بر اساس توییتی که اخیرا توسط سرویس داده‌های آن چین ویل استیتس (WhaleStats) منتشر شده، ۱۰۰ نهنگ بزرگ در میان… مطالعه مطلب ...

بر اساس توییتی که اخیرا توسط سرویس داده‌های آن چین ویل استیتس (WhaleStats) منتشر شده، ۱۰۰ نهنگ بزرگ در میان سرمایه‌گذاران توکن‌های مبتنی بر اتریوم، دوباره مقادیر زیادی شیبا اینو را جمع‌آوری و انباشت کرده‌اند و شیبا دوباره وارد فهرست ده دارایی دیجیتالی برتر در زنجیره اتریوم شده است.


به گفته وب‌سایت این پلتفرم، شیبا همچنین بزرگترین رمزارز نگهداری‌شده توسط این نهنگ‌ها به ارزش دلاری بوده و این میم کوین محبوب، ۲۲/۳۵ درصد از موجودی کلی پرتفوی این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد که برابر با ۵۵۹/۹۷۴/۴۳۲ دلار است.


در زمان نگارش این خبر، دومین میم کوین بزرگ، بخش عمده سبد آن‌ها را تشکیل می‌دهد. از جمله توکن‌هایی که همراه با شیبا در پرتفوی نهنگ‌ها قرار دارد، توکن لینک (LINK)، توکن بومی چین لینک (Chainlink) می‌باشد. در حال حاضر، این توکن پرمعامله‌ترین توکن با استاندارد ERC-۲۰ در شبکه اتریوم است.


لازم به ذکر است طبق گزارشات شیب برن (Shibburn)، دنبال‌کننده فرایند توکن‌سوزی شیبا، در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۴۰/۲۲۳/۷۰۳ توکن شیبا سوزانده شده و یا به عبارتی، در کیف پول‌های غیرقابل مصرف قفل شده است. هدف از سوزاندن توکن‌ها این است که کمیاب‌تر شوند و قیمت این کوین‌ها در دراز مدت بالا ببرند. علی‌رغم همه این وقایع، قیمت شیبا در حال حاضر ۸۸ درصد کمتر از اوج تاریخی ۰/۰۰۰۰۸۸۴۵ دلاری آن در اواخر اکتبر سال گذشته است.


در زمان انتشار این خبر، شیبا با یک رشد تقریبا ۴ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0