خاور سهم
1400/06/19
12:30
معرفی شرکت ایران خودرو دیزل (بخش ۲) درسال ۱۳۷۸ گروه صنعتی ایران خودرو با خرید سهام عمده گروه صنعتی خاور و الحاق خطوط تولید اتوبوس و مینی بوس خود،...

معرفی شرکت ایران خودرو دیزل


(بخش ۲)



درسال ۱۳۷۸ گروه صنعتی ایران خودرو با خرید سهام عمده گروه صنعتی خاور و الحاق خطوط تولید اتوبوس و مینی بوس خود، شرکت ایران خودرو دیزل را تاسیس نمود.


گروه، با درک ضرورت توسعه و پاسخ به نیاز روز کشور، طراحی و اجرای پروژه عظیم ساخت تاسیسات و راه اندازی خطوط تولید روزآمد، حیات حرفه ای نوینی را پیش روی این صنعت قرارداد تا ایران خودرو دیزل بتواند با بالاترین کیفیت و به موقع، بهترین خدمات را به صنایع بزرگ و کلیدی اقتصاد ایران و کشورهای منطقه ارائه دهد.


شرکت ایران خودرو دیزل همزمان و به موازات بازسازی و بهینه سازی خطوط تولید، با تقویت و گسترش شرکتهای اقماری تحت پوش و توسعه همکاری با شرکتهای مطرح و پیشرو در صنایع پیشین و پایه، زنجیره تامین خود شامل طراحی، مواد اولیه، قطعهسازی، موتور، گیربکس و محور و… را تکمیل نماید و خود را از وابستگی به خارج از کشور رهایی بخشد.


از شرکتهای زیرمجموعه ایران خودرودیزل در زنجیره تامین که به سایر صنایع و تولیدکنندگان داخلی و خارجی نیز خدمات ارائه میکنند میتوان به ایدم، گواه، چرخشگر، تولید قطعات خاور و تولید محورخودرو اشاره کرد...



انتهای خبر

0
0