آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
19:30
سرمایه گذاران بزرگ با ریزش قیمت آلت کوین ها، به خرید Chainlink ،MATIC و Fantom می پردازند

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، پس از افت بازار…

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، پس از افت بازار در دیروز که ناشی از سقوط بیت‌کوین به ۳۹،۶۵۰ دلار بود، تعداد انگشت شماری از آلت‌کوین‌ها بازگشتی جزئی داشتند.


در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با ۲/۷۳ درصد رشد به ۳۱۲۸ دلار رسیده است، در حالی که رمزارز هایی مانند BNB (BNB، +۵/۵۹٪)، ترا (LUNA، +۶/۳۴٪)، دوج کوین (DOGE، +۵/۳۵٪)، پالی گان (MATIC، +۸/۶۹٪) و Near Protocol (NEAR، +۱۹/۰۳٪) در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر رشد داشته اند.


پالی گان با ۸/۶۹٪ رشد با قیمت فعلی ۲/۲۳ دلار معامله می شود، زیرا سرمایه گذاران با اخبار مثبت Associated Press درباره راه اندازی بازار NFT در بلاک چین پالی گان به سمت این رمزارز حرکت کردند.


سرمایه گذاران بزرگ با ریزش Chainlink ،MATIC و Fantom به خرید می پردازند


سرمایه گذاران بزرگ معمولا از دوره های ریزش برای جمع آوری رمزارزهای مورد علاقه خود استفاده می کنند. طبق داده‌های WhaleStats، سرمایه‌گذاران بزرگ رمزارزهایی مانند پالی گان (MATIC)، Convex Finance (CVX)، چین لینک (LINK) و فانتوم (FTM) را در ۲۰ ساعت گذشته خریداری کرده‌اند.


WhaleStats چهار تراکنش بزرگ MATIC توسط نهنگ ها را گزارش داده است. آخرین خرید مربوط به نهنگ اتریوم است که ۱,۱۴۹,۹۹۶ MATIC با ارزش ۲,۴۹۵,۴۹۱ دلار را خریداری کرده است. یکی دیگر از نهنگ‌های اتریوم با رتبه ۶۱۴ در WhaleStats به اندازه ۷,۱۳۷,۰۰۰ MATIC با ارزش ۱۵,۴۱۵,۹۲۰ دلار خریداری کرده است.


فانتوم و چین لینک نیز از انباشت نهنگ ها جا نماندند زیرا یک نهنگ اتریوم ۵۰۰،۰۰۰ FTM با ارزش ۱،۱۱۰،۰۰۰ دلار خریداری کرده، در حالی که یک نهنگ دیگر با رتبه ۱۳۰ در WhaleStats به اندازه ۴۶،۰۰۰ LINK با ارزش ۱،۲۶۳،۱۶۰ دلار خریداری کرده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0