کانال افزایش سرمایه
1400/02/28
20:07
👆👈#بمپنا #افزایش_سرمایه 🔶 شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده 💬 به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت ...

👆👈#بمپنا #افزایش_سرمایه



🔶 شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده



💬 به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاخیر در انجام افزایش سرمایه به استحضار می رساند با توجه به اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت تولید برق عسلویه در خصوص افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۷.۷۲۸.۰۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۲، مدارک و مستندات مربوطه در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ به سازمان بورس اوراق بهادار ارسال و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ نواقص مربوطه توسط سازمان به این شرکت اعلام گردید. با توجه به لزوم انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند۱۳۹۹ جهت تائید سود انباشته مورد نظر برای انتقال به سرمایه، شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ درخواست تمدید مهلت رفع نواقص مدارک و مستندات افزایش سرمایه را به سازمان ارسال نمود که این فرصت به مدت یک ماه تمدید گردید. لازم به ذکر است با دریافت گزارش مذکور، فرایند انجام افزایش سرمایه شرکت ادامه خواهد یافت.


بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.



۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۶:۳۲:۴۶



مشاهده اطلاعیه


، عرضه اولیه، پروکسی 👇



〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️


اتصال به پروکسی تمام نت ها


اتصال به پروکسی

انتهای خبر

0
0