آکادمی هلاکوئی
1400/09/08
08:00
افزایش ۹۰۰ درصدی توکن امیکرون پس از کشف نوع جدید کووید ۱۹

یک ارز دیجیتال نسبتا مبهم به نام امیکرون…

یک ارز دیجیتال نسبتا مبهم به نام امیکرون (OMIC) امروز به بالاترین حد خود رسیده است زیرا نوع جدید کووید ۱۹ که به سرعت در حال انتشار است با همین نام، نامگذاری شده است.


توکن اومیکرون( OMIC)چند ساعت پیش در جلسه معاملاتی صبح دوشنبه آسیا به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۶۸۹ دلار رسید. این حرکت ۲۰۰ درصد سود دیگر در روز برای این توکن و ۹۴۵ درصد از روز شنبه که حدود ۶۵ دلار معامله می شد، اضافه کرد.


aaaa 300x243 - افزایش 900 درصدی توکن امیکرون پس از کشف نوع جدید کووید 19

این توکن نام خود را با یک نوع جدید کووید ۱۹ که برای اولین بار در ۲۳ نوامبر(۲ آذر) در آفریقای جنوبی کشف شد مشترک است. سازمان بهداشت جهانی نام گونه B.۱.۱.۵۲۹ را که به سرعت منتشر می شود از پانزدهمین حرف الفبای یونانی نامید.


منتقد رمزارز،Mr. Whale ،اظهار داشت که افزایش شدید قیمت نشانه این است که همه چیز در یک “حباب غول پیکر” است.


Omicron یک پروتکل ارز ذخیره غیرمتمرکز است که روی شبکه آربیتروم لایه دو اتریوم اجرا می شود. توکن OMIC آن توسط چندین دارایی رمزارز دیگر از جمله استیبل کوین USDC و ارائه‌دهنده نقدینگی پشتیبانی می‌شود.


این ارز تنها در صرافی غیرمتمرکز SushiSwap قابل معامله است که طبق گفته CoinGecko، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۴۰۰۰ دلار برای جفت ارز OMIC/USDC به فروش رسیده است. وب سایت تجزیه و تحلیل توکن جزئیات بیشتری در مورد عرضه یا ارزش بازار OMIC ندارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0