آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
18:40
آزادسازی ۱.۴ میلیارد رمزارز MATIC تنها در ۱ ساعت

به عنوان بخشی از برنامه های پالیگان، صبح…

به عنوان بخشی از برنامه های پالیگان، صبح امروز ۱.۴ میلیارد واحد، رمزارز MATIC روانه بازار شد. این حجم معادل ۱۴ درصد از کل عرضه این رمزارز یعنی ۱۰ میلیارد متیک است. در همین حال، با فرض صحت داشتن داده های CoinMarketCap، کل عرضه در گردش متیک برابر با ۸.۰۳۵ میلیارد واحد می باشد.


همانطور که ساندیپ نیلوال (Sandeep Nailwal)، یکی از بنیانگذاران پالیگان توضیح می دهد، آزاد سازی این توکن ها برنامه ریزی شده بود و متاثر از توکن های متیک که یک سال پیش مسدود شده بودند می باشد. جالب اینجاست که علیرغم پایان دوره آزاد سازی در آوریل (فروردین) سال جاری، توکن ها در حال حاضر آزاد شده اند.


۱.۴ میلیارد MATIC آزاد شده به سه گروه تقسیم می شوند که از این میان:


۶۴۰ میلیون MATIC متعلق به تیم پروژه است


۵۴۶.۶ میلیون MATIC بعدا به تیم پروژه می رسد


۲۰۰ میلیون MATIC به عنوان پاداش برای استیکینگ توزیع می شود


نیلوال همچنین گفت که انتظار می رود در روزهای بعد اعلامیه بزرگی از تیم پالیگان در مورد نحوه ی اختصاص یافتن متیک ها ارائه شود.


بررسی قیمت متیک


بازار کریپتو مطمئنا به چنین ورود گسترده ای از توکن های جدید متیک واکنش نشان داد. این توکن به طور آنی ۶ درصد سقوط کرد، اما توانست قیمت‌های خود را در چند ساعت بازیابی کند و نیمی از سقوط را جبران کند.


در حال حاضر، قیمت متیک در حدود ۰.۸۶ دلار به ازای هر توکن در نوسان است. پس از اینکه متیک از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۲.۹۲ دلار با بیش از ۹۰ درصد کاهش به سطح ۰.۳ دلار رسید، به طور پیوسته شروع به افزایش کرد که توسط اخبار خوب نیز بیشتر تقویت شد. در نتیجه، از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت)، این توکن بیش از ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0