آکادمی هلاکوئی
1400/07/20
13:50
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۰ مهر)

دریای خون در بازار آلتکوین ها در ۲۴…

دریای خون در بازار آلتکوین ها


در ۲۴ ساعت گذشته کوین های جایگزین همچنان ریزشی بوده اند. اتریوم نتوانست بالاتر از ۳۶۰۰ دلار باقی بماند و کاهش ۳.۵ درصدی آن را به زیر ۳۵۰۰ دلار کشاند.


بقیه آلتکوین ها هم در وضعیت بدتری قرار دارند. بایننس کوین امروز با ۴ درصد کاهش برای اولین بار در بیش از یک هفته گذشته به زیر ۴۰۰ دلار رسید. کاردانو نیز در تایم فریم روزانه ۵.۵ درصد کاهش یافته و به ۲.۱ دلار رسیده است.


ریپل، سولانا، پولکادات، دوج کوین، ترا، یونی سوآپ، لایت کوین و اوالانچ ارزهایی هستند که از دیروز ارزش زیادی را از دست داده اند. در نتیجه این ریزش، XRP به ۱.۱دلار، SOL به ۱۴۳دلار،DOT به ۳۳ دلار ، DOGE زیر ۰.۲۳ دلار ، LUNA زیر ۴۰ دلار ،UNI به ۲۳ دلار، LTC زیر ۱۷۵ دلار و AVAX به ۵۳ دلار رسیده اند.


بازار20 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (20 مهر)

کاهش بیشتر قیمت را می توان در آلتکوین های کوچکتر بازار مانند Ren (-۱۵٪), Arweave (-۱۳٪), IOTA (-۱۲٪), DYDX (-۱۲٪), THORChain (-۱۱٪), Algorand (-۱۰٪), Avalanche (-۱۰٪), THETA (-۱۰٪) و Flow (-۱۰٪) مشاهده کرد.


شیبا اینو در میان معدود کوین های سبز رنگ امروز است. قیمت این ارز امروز ۱۵ درصد دیگر افزایش یافته است.


با وجود اینکه ارزش بازار رمزنگاری در روز حدود ۶۰ میلیارد دلار کاهش یافته است ، اما هنوز بالای ۲.۳ تریلیون دلار است.


بیت کوین ۵۸ هزار دلار را تاچ کرد


عملکرد بیت کوین در چند روز گذشته تفاوت زیادی با آلتکوین ها داشته است. همین امر باعث شده است دامیننس بیت کوین دوباره افزایش یابد و به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته یعنی نزدیک ۴۷ درصد برسد. گفتنی است که این معیار دو هفته پیش تا زیر ۴۴ درصد کاهش یافته بود.


دارایی دیجیتال برتر بازار از زمانی که به بالای ۵۰ هزار دلار رسید، روند رو به رشد آرام و پیوسته ای را در پیش گرفته است. این ارز مقاومت های مهم ۵۵۰۰۰ دلار ، ۵۶۰۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلار را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت تا رکورد پنج ماهه جدیدی را به ثبت برساند.


در ۲۴ ساعت گذشته، پس از سقوط قیمت تا ۵۴۵۰۰ دلار، قیمت دوباره افزایش یافت و این بار تراز ۵۸ هزار دلار را تاچ کرد. خرس ها این حرکت را دنبال کردند و بار دیگر این دارایی را چند صد دلار به پایین کشاندند.


در حال حاضر، BTC تا حدودی بهبود یافته و حدود ۵۷۵۰۰ دلار قیمت دارد. ارزش بازار این ارز هم بار دیگر به ۱.۱ تریلیون دلار نزدیک شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0