بورس۲۴
1400/10/29
13:10
حقیقی ها ۲۴۰ میلیارد تومان پول خارج کردند

ارزش معاملات خرد به محدوده ۲،۲ هزار میلیارد تومان رسید که در قیاس با دیروز ۱۳ درصد کاهش داشت. پرمعامله ترین صنایع بازار به ترتیب فلزی، فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز، شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.

حقیقی ها 240 میلیارد تومان پول خارج کردند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به محدوده ۲،۲ هزار میلیارد تومان رسید که در قیاس با دیروز ۱۳ درصد کاهش داشت. پرمعامله ترین صنایع بازار به ترتیب فلزی، فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز، شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.


تراز نقدینگی حقیقی بازار منفی ۲۴۰ میلیارد تومان بود که بخش عمده این پول از صنایع فلزی، بانکی، بیمه، سرمایه گذاری ها و رایانه خارج شد. در مقابل، صنایع دارویی، زراعت، اطلاعات و ارتباطات، ساخت محصولات فلزی، فرآورده های نفتی، فعالیت های کمکی مالی و هتل و رستوران با ورود پول حقیقی همراه شدند.


حقیقی ها بیشتر دفاراح، وحافظح، زگلدشتح، شپنا، شکام، تاپیکو، شغدیر، کمنگنز و شبریز خریدند. نمادهای فملی، توسن، وگردش، وبملت، بپاس، ذوب، خودرو، فجهان، میدکو، اتکای، کگل و شبندر هم صدرنشین ورود پول حقوقی ها بودند.


در پایان شاخص کل به رشد ۳،۵۳۹ واحدی بسنده کرد و در محدوده ۱ میلیون و ۲۷۹ هزار واحد ایستاد. شبندر، شپنا، کگل، کچاد، شتران و نوری بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. اما فملی که سهام جایزه ناشی از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی آن از محل سود انباشته در سبد سهامدارانش اعمال شد و عرضه کنندگان زیادی داشت، بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشت.


شاخص هموزن ۱،۳۸۵ واحد دیگر ریخت و به محدوده ۳۳۵ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم ۱۲ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0