رمزارز نیوز
1401/06/27
16:00
تیم‌های فوتبال لالیگا در متاورس توپ می‌زنند!

به دنبال همه‌گیری کووید-۱۹، بسیاری از سازمان‌ها و لیگ‌های ورزشی در سراسر جهان توجه بیشتری به استراتژی‌های… مطالعه مطلب ...

به دنبال همه‌گیری کووید-۱۹، بسیاری از سازمان‌ها و لیگ‌های ورزشی در سراسر جهان توجه بیشتری به استراتژی‌های دیجیتال به عنوان راهی برای باز کردن جریان‌های درآمدی جدید نشان دادند. در همین راستا، پریمرا دیویژن (Primera Division) یا لا لیگا (La Liga)، سازمان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا و یکی از مشهورترین لیگ‌های اروپا نیز اخیرا ورود خود را به متاورس اعلام کرده است.


بر اساس گزارش‌های منتشرشده، لا لیگا با پلتفرم هنر دیجیتال StadioPlus برای ورود به متاورس دیسنترالند (Decentraland) وارد همکاری شده است. Stadioplus، پلتفرمی است که بر ایجاد پیوند بین دنیای ورزش با وب ۳ و متاورس تمرکز دارد.


طی این همکاری، لیگ برتر اسپانیا قطعات زمینی را در منطقه وگاس سیتی (Vegas City- شهری دیجیتال در دیسنتترالند) توسعه خواهد داد. هدف از این اقدام، جلب توجه نسل Z (متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲) اعلام شده که از فعال‌ترین شرکت‌کنندگان در فضای متاورس هستند. در همین راستا، سازمان لا لیگا اعلام کرده که به دنبال راه‌هایی برای نوآوری است تا بهترین تجربه را برای هواداران در داخل و خارج از زمین ارائه دهد.


لازم به ذکر است که دو تیم موفق فوتبال اسپانیا، یعنی بارسلونا و رئال مادرید نیز پیش‌تر وارد فضای متاورس شده‌ بودند.


انتهای خبر

0
0