اقتصاد آنلاین
1399/11/08
10:14
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ کاهش چشمگیر حجم معاملات صفوف را سبک کرد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۶۹۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن بیش از سایرین بود و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا به ۲۴.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۹۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «رافزا» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۳۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «کدما» و «خموتور» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۳۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۲۰میلیارد تومان (۲۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۲۴.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۲۷۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۱۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۵۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


برترین صفوف خرید و فروش 99.11.08
نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.11.08
انتهای خبر

0
0