آکادمی هلاکوئی
1400/09/20
09:00
تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)؛ شنبه ۲۰ آذر

ریپل (XRP) با ادامه نوسانات خود در محدوده…

ریپل (XRP) با ادامه نوسانات خود در محدوده قیمت ثابتی ، یک الگوی کانال موازی در نمودار روزانه تشکیل داده است. ریپل به مرز پایینی الگوی حاکم در ۰.۸۰ دلار نزدیک شده است که به عنوان سطح حمایت حائز اهمیتی عمل می کند. با کاهش و تثبیت این آلت کوین زیر حمایت مذکور ، ریپل با احتمال سقوط شدیدی مواجه خواهد بود.


الگوی حاکم بر نمودار حاکی از افت ۳۸ درصدی ریپل از خط روند نزولی است که تارگت خرسی ۰.۴۹ دلار را پیش بینی می کند.


پیش از اینکه خرس ها قیمت را به سمت تارگت مذکور پیش ببرند ، ریپل از سوی چندین سطح قیمتی حمایت خواهد شد. کف قیمت ۰.۷۶ دلاری در ۹ آگوست(۱۸ مرداد ) ، نخستین حمایت ریپل طی این مسیر است. پس از آن ، سقف قیمت ۰.۶۵ دلاری در ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) و خط روند صعودی چند ماهه در ۰.۶۰ دلار ،دنبال خواهند شد.


افزایش فشار فروش می تواند قیمت XRP را در مسیر کاهش به کف قیمت ۰.۵۸ دلاری در ۲۵ ژوئن (۴ تیر) و سپس سطح اصلاحی ۷۸.۶٪ فیبوناچی در ۰.۵۵ دلار قرار دهد.


XRPUSDT 2021 12 11 10 43 37 637747874235851125 300x172 - تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)؛ شنبه 20 آذر

نمودار روزانه XRP/USDT


در سوی دیگر ، با تثبیت موفق قیمت XRP در بالای مرز پایینی الگوی تکنیکال حاکم در ۰.۸۰ دلار ، امکان صعود قیمت به سطوح بالاتر محتمل می شود که سناریوی نزولی مذکور را باطل می کند. در ابتدا ،ریپل می تواند به سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۰.۸۵ دلار افزایش یابد.


در صورتی که فشار خرید روبه رشد باشد، قیمت XRP در مسیر صعود به میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه (SMA) در ۰.۹۳ دلار و سپس SMA ۲۰۰ روزه در ۰.۹۵ دلار قرار می گیرد.


با ادامه شرایط گاوی ، قیمت به سمت مرز میانی کانال موازی در ۱.۰۲ دلار و سپس، سطح اصلاحی۵۰٪ در ۱.۰۶ دلار حرکت خواهد کرد. سطح ۱.۰۶ دلاری با SMA ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه برخورد می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0