اسمارت بورس
1399/11/15
20:29
گزارش بازار روز - 15 بهمن 99 🔹بازار امروز هم مانند روزهای قبل قرمز و خسته کننده بود. خریداران در قیمت های پایین در حال خرید و فروشندگان با توجه ب...

گزارش بازار روز - ۱۵ بهمن ۹۹



🔹بازار امروز هم مانند روزهای قبل قرمز و خسته کننده بود. خریداران در قیمت های پایین در حال خرید و فروشندگان با توجه به چند وقت اخیر نگران سرمایه خود در حال فروش سهام خود می باشند. البته نوسان همیشه در بازار بوده ولی با توجه به افت اخیر این نوسانات بسیار خسته کننده شده است. امروز سهام شاخص ساز تحت فشار فروش قرار داشتند و سهام کوچک هم تعدادی مثبت و بقیه دنباله رو سهام بزرگ بازار بودند.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با افت ۲.۶۹ درصدی و کاهش ۳۲۴۱۷ واحدی به ۱.۱۷۳ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۱.۰۳ درصد افت کرد و با منفی ۴۴۰۲ واحد به ۴۲۳ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #کویر ، #خگستر و #دعبید بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #فارس ، #فولاد و #شستا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۲۳۹۷۶۸ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۱۰۳۵۸ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۹۸۶ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با افت ۲۳۴ واحدی به ۱۷۴۳۴ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #کوثر ، #سمگا و #دماوند بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #میدکو ، #آریا و #زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #خودرو ، #سیمان ، #دارویی ، #فلزات_اساسی ، #شیمیایی ، #کاشی_سرامیک ، #فراورده_نفتی


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #پالایش ، #دارایکم ، #خگستر ، #برکت ، #خساپا ، #کلوند ، #شستا ،


🔹 #دلار نقدی ۲۳,۹۳۰ تومان در حال معامله است.


🔹ارزش #سهام_عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۶درصد (۳۸۸هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۴۶۸هزار تومان و ۱۹میلیون و ۷۱۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۲۸۰هزار تومان رسیده است.




♓️

انتهای خبر

0
0