رمزارز نیوز
1401/04/25
13:30
پروژه‌های دیفای در مسیر رکود یا موفقیت؟

هنوز خیلی زود است که بتوانیم قضاوت کنیم که آیا دنیای DeFi به طور کامل سقوط کرده است یا خیر، اما پلتفرم‌هایی که… مطالعه مطلب ...

هنوز خیلی زود است که بتوانیم قضاوت کنیم که آیا دنیای DeFi به طور کامل سقوط کرده است یا خیر، اما پلتفرم‌هایی که درآمد خود را با ارائه‌دهندگان نقدینگی و هولدرهای توکن به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند آن‌هایی باشند که از بازار نزولی جان سالم به در می‌برند.


به گزارش سایت کوین تلگراف، در حال حاضر، نقدینگی به سختی به دست می‌آید، اما معامله‌گران و پروتکل‌های رمزارزی همچنان به جریان ورودی و درآمد نیاز دارند تا کار خود را ادامه دهند.


با طولانی شدن زمستان کریپتو، سرمایه‌گذاران باهوش رمزارز دریافته‌اند که یکی از منابع قابل اعتماد درآمد غیرفعال را می‌توان در پروتکل‌هایی یافت که درآمد ایجاد می‌کنند و بخشی از آن را با جوامع مربوطه به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، پلتفرم‌هایی که بازدهی واقعی را از طریق هزینه‌های مورد استفاده به دست می‌آورند، برنده آشکار در بازار نزولی هستند.


DeFi ممکن است سقوط کرده باشد، اما پلتفرم‌های دارای درآمد رشد خواهند کرد!

داده‌های Token Terminal نشان می‌دهد که پلتفرم‌های با درآمد مثبت، در درجه اول شامل بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) مانند LooksRare و OpenSea هستند.


Downturn-is-deepening-in-Defi

برترین برنامه‌های غیرمتمرکز بر اساس درآمد در ۱۸۰ روز گذشته جدا از چند پروتکل منتخب از جمله MetaMask، Decentral Games، Axie Infinity و Ethereum Name Service، اکثر پروتکل‌های باقی‌مانده با بالاترین درآمد، پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز هستند.


اشتراک کارمزد به جذب نقدینگی کمک می‌کند!

پروتکل‌های DeFi و برنامه‌های غیرمتمرکز که به هولدرهای توکن و ارائه‌دهندگان نقدینگی کارمزد ارائه می‌دهند، نیز درآمد مثبتی دارند.


از آنجایی که بازار نزولی به ضربه زدن به قیمت‌ها و حذف پلتفرم‌های بی‌سود و ضعیف ادامه می‌دهد، پروتکل‌هایی که به هولدرهای توکن جریان‌های درآمدی غیرفعال را ارائه می‌دهند، شانس بیشتری برای دوام تا شروع بازار صعودی بعدی دارند.


ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) باز می‌گردد!

نمونه خوبی از اینکه چگونه اشتراک کارمزد می‌تواند به تقویت یک توکن و پروتکل DeFi کمک کند، اخیرا در مورد ارز دیجیتال سینتتیکس دیده شد. سینتتیکس با همکاری Curve Finance برای ایجاد استخرهای Curve برای چندین دارایی، موجی جدید ایجاد کرد. از زمان ایجاد همکاری زنجیره‌ای، درآمد پروتکل سینتتیکس افزایش فوق‌العاده‌ای داشته که هم‌زمان با افزایش قیمت سینتتیکس از ۱.۵۶ دلار به قیمت فعلی آن در ۲.۵۹ دلار اتفاق افتاده است.


Downturn-is-deepening-in-Defi

قیمت روزانه SNX در مقابل درآمد پروتکل در ۱۸۰ روز گذشته افزایش درآمد این پروژه از نگاه اکانت‌های توییتری رمزارزها هم پنهان نماند. اینکه چگونه همه چیز در درازمدت برای سینتتیکس پیش می‌رود، قابل حدس نیست. اما در حال حاضر، این پلتفرم نشان می‌دهد که ایجاد درآمد و تقسیم بخشی از آن درآمد با هولدرهای توکن، یکی از راه‌های حفظ سهم در طول رکود بازار است.


انتهای خبر

0
0