آکادمی هلاکوئی
1400/03/24
14:29
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۴ خرداد)

بیت کوین به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد…

بیت کوین به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد


همانطور که طی چند هفته گذشته شاهد بوده ایم، بیت کوین با آغاز روزهای پایانی هفته از حرکت باز ایستاده است. خبرهای مثبتی که از السالوادور منتشر شد، این دارایی را به بالای ۳۷۰۰۰ دلار رسانده بود، اما پس از آن، ظرف چند ساعت به زیر ۳۵۰۰۰ دلار سقوط کرد.


با وجود بهبود اندکی که روز یکشنبه حاصل شد، با یک سقوط دیگر، قیمت BTC به ۳۴۷۵۰ دلار رسید (در Bitstamp).


در همین حال، ایلان ماسک اعلام نمود تسلا پس از تایید رسمی اینکه حداقل ۵۰٪ از استخراج این ارز رمزنگاری شده از منابع انرژی پاک تامین می شود، پذیرش بیت کوین به عنوان گزینه پرداخت خودروهای برقی خود را از سر خواهد گرفت.


بلافاصله پس از این خبر، بیت کوین با افزایش ۱۵۰۰ دلاری نسبت به آن واکنش نشان داد. سخنان بعدی او نیز توانست در عرض چند ساعت ، BTC را تا لمس تراز ۴۰۰۰۰۰ دلار پیش ببرد.


این دارایی پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود از اواخر ماه می (ابتدای خرداد)، اندکی اصلاح شده است اما همچنان بالای ۳۹۰۰۰ دلار قرار دارد. در عین حال، دامیننس بیت کوین نیز دوباره در حال افزایش بوده و به حدود ۴۵٪ رسیده است.


آلتکوین ها هم در حال افزایش هستند


کوین های جایگزین پس از تلاش های ناموفق روزهای تعطیلات آخر هفته، اکنون رهبر خود را در مسیر صعودی آن همراهی می کنند. اتریوم روز شنبه به زیر ۲۳۰۰ دلار رسیده بود، اما اوایل امروز، با بیش از ۲۰۰ دلار افزایش به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی ۲۵۵۰ دلار رسید. علی رغم اندک اصلاحی که پس از آن رخ داد و قیمت را به ۲۵۰۰ دلار رساند، ETH همچنان ۷٪ رشد در یک روز را نشان می دهد.


بازار 24 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (24 خرداد)

بایننس کوین نیز امروز با ۷ درصد رشد، از ۳۲۰ دلار آخر هفته، به ۳۶۰ دلار افزایش یافته است. در مقیاس ۲۴ ساعته ADA (۷٪) ، DOGE (۵٪) ، XRP (۶٪) ، DOT (۶٪) ، BCH (۸٪) ، LTC (۶٪) و SOL (۵٪) به رنگ سبز درآمده اند.


یونی سوآپ و چین لینک هر دو رشدی دو رقمی را شاهد بوده اند. در نتیجه این تغییر، UNI فقط اندکی با ۲۳ دلار فاصله دارد، در حالی که LINK کمی بالاتر از ۲۳ دلار ترید می شود.


در این بین بیشتری رشد را در میان آلتکوین هایی نظیر Amp (۲۰٪), Fantom (۱۹٪), The Graph (۱۹٪), Theta (۱۸٪), Aave (۱۶٪), THORChain (۱۶٪)و Elrond (۱۵٪), Holo (۱۴٪), Compound (۱۲٪) شاهد بوده ایم.


به گفته CoinGecko، ارزش بازار رمزنگاری بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و به حدود ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0