بااقتصاد
1401/01/18
20:23
بررسی درآمدزایی فصلی روانکاران در سال ۱۴۰۰

درآمدزایی شرکت‌های تولیدکننده انواع روانکار حاضر در بورس طی سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد بالاترین درآمد فصلی «شبهرن» در زمستان ، «شنفت» در پاییز، «شسپا» در تابستان ، «شرانل» در پاییز و «شپاس» در زمستان رقم خورده است.

درآمد فصلی شبهرن در سال ۱۴۰۰


نفت بهران در زمستان با درآمد ۳۵۹۹.۶ میلیارد تومانی افزایش ۵۲ درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال داشته و ۱۴ درصد بیشتر از پاییز فروش داشته است. شبهرن از بهار تا زمستان روند صعودی در درآمدزایی داشته و بدین ترتیب بالاترین درآمد در فصل زمستان و کمترین در فصل بهار رقم خورده است.


شبهرن

درآمد فصلی شنفت در سال ۱۴۰۰


نفت پارس با درآمد ۱۷۳۶.۳ میلیارد تومانی تقریبا هم‌سطح با پاییز فروش داشته اما نسبت به دوره مشابه قبلی رشد ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد. در سه فصل تابستان ، پاییز و زمستان فروش‌های نفت پارس تقریبا یکسان بوده و با اختلاف کمی همراه بوده است.


شنفت

درآمد فصلی شسپا در سال ۱۴۰۰


نفت سپاهان در زمستان به درآمد ۳۳۰۳.۹ میلیارد تومانی رسیده که ۳۱ درصد بیشتر از دوره مشابه قبلی و ۴ درصد کمتر از پاییز است.بالاترین درآمد فصلی شسپا در تابستان و پایین‌ترین در بهار به دست آمده است.


شسپا

درآمد فصلی شرانل در سال ۱۴۰۰


نفت ایرانول در زمستان به درآمد ۲۴۰۹.۲ میلیارد تومانی رسیده و افزایش ۳۶ درصدی نسبت به دوره مشابه قبلی داشته اما نسبت به پاییز افت ۶ درصدی را نشان می‌دهد.بالاترین درآمد فصلی شرانل به ترتیب در پاییز، زمستان ، تابستان و بهار به دست آمده است.


شرانل

درآمد فصلی شپاس در سال ۱۴۰۰


نفت پاسارگاد در زمستان با درآمد ۲۴۳۱.۸ میلیارد تومانی افزایش ۳۶ درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال و ۶ درصدی نسبت به پاییز داشته است. درآمدزایی شپاس از بهار تا زمستان به ترتیب از کم به زیاد رخ داده ، بنابراین زمستان بیشترین فروش شپاس به ثبت رسیده است.


شپاس
انتهای خبر

0
0