آکادمی هلاکوئی
1401/06/15
10:00
تحلیل تکنیکال کریپتودات کام (CRO)؛ سه شنبه ۱۵ شهریور

رمزارز کریپتودات کام (CRO) از ۱۴ آگوست(۲۳ مرداد)…

رمزارز کریپتودات کام (CRO) از ۱۴ آگوست(۲۳ مرداد) الی ۴ سپتامبر(۱۳ شهریور) به میزان ۲۸ درصد کاهش یافت و به کف نوسان ۰.۱۱۲ دلاری رسید. این روند نزولی بلافاصله با روند بازیابی این رمزارز در ۴ سپتامبر همراه شد. در نتیجه ، قیمت این رمزارز در عرض دو روز ، ۲.۸۰ درصد افزایش یافت.


با این حال، این حرکت ، موقتی است و به احتمال زیاد منجر به عقب نشینی CRO خواهد شد زیرا بازارسازان در راستای جمع آوری نقدینگی موجود در زیر کف های قیمتی برابر (۰.۱۰۸۰ دلار و ۰.۰۹۸۵ دلار) ، به دنبال کاهش این آلت کوین به این سطوح هستند. ورود به پوزیشن های معاملاتی لانگ پس از این کاهش احتمال موفقیت بالایی را به دنبال خواهد داشت.


اما قیمت کریپتودات کام فعلا برای کاهش ۱۰٪ تا ۱۹٪ آماده می شود زیرا خرس ها بازار را کنترل می کنند.


CROPERP 2022 09 06 07 06 48 637980291354292466 300x171 - تحلیل تکنیکال کریپتودات کام (CRO)؛ سه شنبه 15 شهریور

نمودار روزانه جفت ارز CRO/USDT با افزایش ناگهانی فشار خرید ، روند صعودی کریپتودات کام می تواند آغاز شود ، اما ممکن است این رالی با بن بست روبه رو شود زیرا قیمت CRO برای آغاز یک روند صعودی بزرگ باید در ابتدا نقدینگی موجود در زیر سطوح ۰.۱۰۸۰ و ۰.۰۹۸۵ دلار را جمع آوری کند.


با این حال، گاوها در صورتی که بتوانند کندلی روزانه در بالای سطح ۰.۱۳۳ دلاری ببندند ، این منجر به آغاز یک روند صعودی بزرگ خواهد شد. همچنین ، چنین افزایشی ، سناریوی خرسی مذکور را باطل می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0