سنا
1400/03/18
14:52
سود "وتوکا" افزایشی شد

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۳۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۹۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۴ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۴ درصدی برخوردار است .


یادآوری می‌شود "وتوکا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۹۹ ریال و سود خالص را یک هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در دوره یاد شده، با افزایش ۲۰ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال به ۵۱ هزار و ۶۲۱ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸۱۵ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال محاسبه شد .


" وتوکا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۵۹ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۳۹ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۶ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0