آکادمی هلاکوئی
1401/02/10
10:20
پذیرش کریپتو در ایالات متحده با وجود ترس از تورم جهانی همچنان بالاست

یک گزارش تحلیلی کمی که توسط DappRadar منتشر…

یک گزارش تحلیلی کمی که توسط DappRadar منتشر شده است، تعدادی از شاخص های بازار رفتاری آشکار را برای پذیرش جهانی دارایی های دیجیتال معرفی کرده است.


داده های بلاک چین احساسات مثبتی را برای بخش های وب ۳ و متاورس، به ویژه در ایالات متحده به تصویر می کشد.


آمار نمودار میله ای همبستگی بالایی را بین پویایی نامطلوب اقتصادی مشاهده شده در زمان کاهش قیمت ارز و علاقه به تعامل با رمزارزها گزارش می کند.


کاهش شدید ۲۱۷.۶۵ درصدی ارزش واقعی برزیل (BRL) در برابر دلار آمریکا در دهه گذشته عاملی تاثیرگذار برای ۴۵ درصد از شرکت کنندگان گزارش شده است که گواهی می دهند در سال آینده به خرید یک دارایی دیجیتال فکر می کنند. به طور مشابه، هند به دنبال کاهش ۵۸.۵۸ درصدی ارز اصلی خود، روپیه (INR) شاهد افزایش ۴۰ درصدی بهره کریپتو بود.


در دسته بندی با عنوان “کشورهای دارای بالاترین شاخص های رسانه های اجتماعی برای Web۳ متاورس”، ایالات متحده با امتیاز ۲.۲ بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد و اندونزی و هند به ترتیب با ۱.۴ و ۰.۶ در رتبه های بعدی قرار گرفتند. همچنین انگلستان با ۰.۳ در رتبه هفتم قرار گرفت.


111111111111111 300x203 - پذیرش کریپتو در ایالات متحده با وجود ترس از تورم جهانی همچنان بالاست

بسیاری از پلتفرم‌های متاورس پیشرو مانند دیسنترالند (MANA)، سندباکس (SAND)، Somnium Space (CUBE) و Roblox بخش بزرگی از پایگاه کاربران خود را از ایالات متحده جذب کرده‌اند.


شرکت های بزرگ مد مانند Gucci، Dolce و Burberry کلکسیون های NFT را راه اندازی کرده اند، در حالی که نایک و آدیداس با برندهای برجسته Web۳ همکاری می کنند. HSBC و JP Morgan غرفه های مجازی را در سندباکس و دیسنترالند افتتاح خواهند کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0