رمزارز نیوز
1402/02/10
13:46
پیش‌بینی رشد ۳۰ هزار درصدی برای ریپل با توجه به الگوهای تاریخی!

ارز دیجیتال ریپل (XRP) ممکن است برای یک رالی انفجاری آماده باشد که می‌تواند قیمت آن را در آینده نزدیک، ۳۰۰ تا… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال ریپل (XRP) ممکن است برای یک رالی انفجاری آماده باشد که می‌تواند قیمت آن را در آینده نزدیک، ۳۰۰ تا ۳۰ هزار درصد افزایش دهد. پتانسیل XRP برای چنین رشدی توسط Egrag، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، با استفاده از یک شاخص کلیدی که در طول سال‌ها قابل اعتماد بوده، مطرح شده است.


به گزارش رمزارز نیوز، Egrag در آخرین تحلیل خود توجه‌ها را به پدیده‌ای جلب کرده که آن را Kabooom می‌نامد. این تحلیلگر پدیده Kabooom را به این صورت تعریف می‌کند، زمانی که در تایم فریم ۲ روزه، میانگین متحرک (MA) ۱۰۰ از میانگین متحرک ۲۰۰ و متعاقبا از میانگین متحرک ۳۰۰ عبور می‌کند. او می‌گوید که این پدیده می‌تواند به یک رالی عظیم برای ریپل منجر شود.


پیش‌بینی رشد ۳۰ هزار درصدی برای ریپل با توجه به الگوهای تاریخی!

به گفته Egrag، این پدیده اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۷ رخ داد و در نهایت منجر به افزایش ۴۷ هزار درصدی قیمت XRP شد. آن رالی صعودی در چند ماه اول سال ۲۰۱۸ رخ داد و منجر به ثبت رکورد تاریخی XRP در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ شد که بزرگترین رالی XRP تا به امروز است.


این تقاطع صعودی در اوایل سال ۲۰۲۱ هم مشاهده شد، زمانی که XRP از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۱۸ سقوط کرده و زیر قیمت ۰٫۳ دلار معامله می‌شد. قابل ذکر است که پس از این تقاطع، قیمت XRP از ۰٫۲۲ دلار در ژانویه ۲۰۲۱ به اوج محلی ۱٫۹۶ دلاری در آوریل ۲۰۲۱ افزایش یافت که نشان‌دهنده رشد عظیم ۷۶۳ درصدی در عرض ۳ ماه است (علی‌رغم دعوای حقوقی شرکت ریپل).


به گفته Egrag، ریپل از زمان آغاز به کار خود تنها شاهد دو رشد عظیم به این صورت بوده و پدیده Kabooom هر دو بار باعث افزایش قیمت این رمزارز شده است. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که این تقاطع دوباره در شرف وقوع است و قیمت این رمزارز ممکن است ۳۰۰ تا ۳۰ هزار درصد افزایش یابد.


انتهای خبر

0
0