بورس پرس
1400/09/27
00:00
برنامه افزایش سرمایه۶۰،۹۰ و ۲۰۰ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی

سه شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۹۰، ۶۰ و ۲۰۰ درصدی از سه محل مطالبات و آورده نقدی ،سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، سیمان خاش و بیمه سرمد به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۹۰، ۶۰ و ۲۰۰ درصدی از سه محل خبر دادند.


براین اساس، "فتوسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۹۵ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شود.


همچنین "سخاش" درصدد است سرمایه فعلی را از ۱۲.۵ به ۲۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای طرح توسعه ای سوخت کارخانه، اصلاح ساختار مالی ، تقویت بنیه مالی و کاهش بهای تمام شده تولید صرف خواهد شد.


در این میان، "وسرمد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۵۰ به ۷۵۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از سه محل آورده نقدی سهامداران ،سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به حفظ و افزایش نسبت توانگری شرکت، افزایش سهم نگهداری در جذب پرتفوهای جدید و ثروت سازی برای سهامداران و شروع فعالیت قبولی اتکایی شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0