آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
17:10
تحلیل تکنیکال یونی سواپ(UNI)؛ پنج شنبه ۲۳ دی

یونی سواپ(UNI) پس از دو بار کاهش به…

یونی سواپ(UNI) پس از دو بار کاهش به سطح حمایت هفتگی خود یعنی ۱۴.۹۷ دلار در چهار روز گذشته، به سقف قیمت بالاتری در ۱۶.۶۴ دلار جهش یافت. این روند به صعود فوری یونی سواپ منتهی شد.


فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت یونی سواپ برای از سرگیری روند صعودی خود ، به طور جزئی اصلاح شود. با فرض عقب نشینی UNI به سطح ۱۵.۳۳ دلاری ، سرمایه گذاران می توانند در جهت رسیدن یونی سواپ به سطح مقاومت ماهانه خود در ۱۸.۶۷ دلار ، وارد پوزیشن های لانگ شوند.


سرمایه‌گذاران می‌توانند در سطح مذکور سیو سود کنند. در غیر این صورت ، قیمت تا مانع ۱۹.۶۱ دلاری افزایش خواهد یافت و در راستای جمع آوری نقدنگی در بالای آن تثبیت شود. در هر صورت، قیمت یونی سواپ برای از سر گیری روند صعودی خود ، آماده به نظر میرسد.


UNIPERP 2022 01 13 11 53 28 637776635432041176 300x170 - تحلیل تکنیکال یونی سواپ(UNI)؛ پنج شنبه 23 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز UNI/USDT به رغم اینکه شرایط برای صعود یونی سواپ مهیا است ، اما عدم تثبیت آن در بالای حمایت هفتگی ۱۴.۹۷ دلاری حاکی از ضعف خریداران است.


اگر فروشندگان وارد بازار شوند ، UNI ممکن است به سمت سطح حمایت فوری خود در ۱۳.۸۸ دلار پیش برود ، سطحی که خریداران مجددا فرصت از سر گیری روند صعود یونی سواپ را دارند. با این حال، بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت مذکور ، سناریوی صعود را باطل می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0