رمزارز نیوز
1400/10/30
13:50
فیلمی که باعث افزایش قیمت دوج کوین شد!

دومین فرد ثروتمند جهان یک تصویر معروف از فیلم اینتراستلار را در مورد نوسان‌های بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته است. پس از… مطالعه مطلب ...

دومین فرد ثروتمند جهان یک تصویر معروف از فیلم اینتراستلار را در مورد نوسان‌های بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته است.


پس از آن که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، یک تصویر طنز (meme) از فیلم معروف Interstellar را منتشر کرد، قیمت دوج کوین افزایش یافت. در سکانسی از این فیلم مشهور که توسط کارگردان پرآوازه، کریستوفر نولان، ساخته شده، سرعت طی شدن زمان در سیاره‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است.


پس از این شوخی جالب ماسک، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین تقریبا ۲ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه خود یعنی ۰.۱۶۷ دلار رسید. در این سکانس، شخصیت اصلی فیلم، جوزف کوپر، پس از فرود بر روی سیاره میلر به همکار خود می‌گوید که هر یک ساعت گذر زمان در این سیاره برابر با طی شدن هفت سال روی زمین است. این سیاره آبی که بسیار نزدیک به یک سیاه‌چاله خیالی به نام گارگانتوآ می‌چرخد، یکی از اهداف سفر فضایی جوزف بوده است.


یک اسکرین‌شات از صحنه بصری جذاب این سکانس با حضور شخصیت‌های آملیا برند و دویل چند سالی است که در شبکه‌های اجتماعی به سوژه‌ای برای شوخی‌های مختلف تبدیل شده است. جمله معروف این سکانس دائما برای شوخی‌ها و سوژه‌های طنز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Dogecoin Spikes as Elon Musk Tweets

مفهوم حیرت‌انگیز تغییر سرعت زمان، که در داستان این فیلم نقش اساسی دارد را می‌توان پیرامون بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز بررسی کرد. این موضوع گاه به طور جدی و گاهی به شکل طنز بیان می‌شود.


سال گذشته Dogecoin، مهمترین میم‌کوین کریپتوکارنسی، تنها در عرض سه ماه ۱۹۰۹۰ درصد افزایش یافت و برخی از دارندگان آن در مدت زمان نسبتا کوتاهی ثروتمند شدند. اکنون قیمت این رمزارز ۷۷.۵۶ درصد نسبت به بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. کریپتو نیز دائما در حال نوسان است. ممکن است یک روند صعودی که پیش‌بینی می‌شد در عرض چند ماه رخ دهد تنها در ۳ ساعت طی شود. عکس این اتفاق نیز کاملا محتمل است. بنابراین دائما تغییر سرعت حرکت نمودارها مشاهده شده و موج‌های هیجانی و احساسی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شود.


در سال گذشته توییت‌های ایلان ماسک سبب افزایش قیمت دوج کوین و تشدید هیجان‌های بازار شد. او چند هفته پیش نیز خبر مربوط به پذیرش دوج کوین برای خرید برخی از محصولات تسلا را اعلام کرد.


انتهای خبر

0
0