ایبنا
1400/06/17
14:56
باجه بانک مهر ایران در تاکستان افتتاح شد

با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به هموطنان، باجه بانک مهر ایران در شهرستان تاکستان استان قزوین در راه‌اندازی شد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور طاهری فرماندار، جمعی از مسئولان، خیرین و کسبه شهرستان تاکستان، باجه این بانک افتتاح شد.


حسن میرزاعبدالهی‌ها، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قزوین در مراسم افتتاحیه این باجه با تشریح خدمات و سبد محصولات بانک، هدف این بانک را کاهش فاصله طبقاتی و دستگیری از اقشار کم‌درآمد جامعه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به تمرکز کسبه و قرار گرفتن بازار سنتی شهرستان در این منطقه، ضرورت داشت هموطنان با کمترین فاصله به باجه بانک دسترسی داشته باشند و تلاش شد با مکان‌یابی مناسب، دغدغه مشتریان رفع شود.


فرماندار شهرستان تاکستان نیز در مراسم افتتاحیه باجه بانک مهر ایران گفت: توجه به دغدغه و نیازهای مردم از ویژگی‌های ارزنده بانک مهر ایران است.


طاهری در این مراسم ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی، از خدمات بانک مهر ایران در شهرستان تاکستان تقدیر و تشکر و اظهار کرد: بانک مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان قیمت تلاش زیادی در کمک به اقشار آسیب‌پذیر کرده و به‌عنوان یک بانک نیک‌اندیش و کارگشا، جایگاه ویژه‌ای در میان بانک‌ها به خود اختصاص داده است.


فرماندار شهرستان تاکستان با تشکر از مدیران بانک مهر ایران به دلیل انتخاب محل مناسب برای استقرار این باجه، گفت: محل فعلی که به‌عنوان باجه بانک مهر ایران در نظر گرفته شده، به دلیل تمرکز بسیاری از کسب‌وکارها و قرار گرفتن بازار سنتی در این منطقه، به‌عنوان مرکز ثقل تجاری شهر تاکستان محسوب می‌شود که وجود باجه‌ای برای تبادلات مالی این اقشار را ضروری‌تر می‌کند.


در پایان این مراسم فرماندار شهرستان تاکستان از مردم و خیرین خواست تا با افتتاح حساب در این بانک ضمن بهره‌مندی از مزایای ارزنده این بانک به توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه کمک کنند.


انتهای خبر

0
0