رمزارز نیوز
1402/02/26
13:18
یک نقطه عطف مهم دیگر برای جامعه شیبا اینو!

در ۲۴ ساعت گذشته، انجمن شیبا اینو با حذف دائمی بیش از ۳ میلیارد شیبا از گردش از طریق دو تراکنش جداگانه،… مطالعه مطلب ...

در ۲۴ ساعت گذشته، انجمن شیبا اینو با حذف دائمی بیش از ۳ میلیارد شیبا از گردش از طریق دو تراکنش جداگانه، تاریخ‌ساز شده است. این دستاورد پیشگامانه باعث شده است که نرخ توکن‌سوزی کلی شیبا اینو به میزان ۲۶۴۵۰.۲۱ درصد در روز گذشته افزایش یابد؛ جایی که تنها ۱۱.۴۲ میلیون شیبا از طریق یک تراکنش سوزانده شد. این یک نقطه عطف مهم برای جامعه شیبا اینو است که به طور فعال برای کاهش عرضه شیبای در گردش کار کرده است.


بلیز توکن (Blaze Token)، یک توکن جدید، ۳ میلیارد شیبا را در یک تراکنش سوزاند و بزرگ‌ترین تراکنش توکن‌سوزی سال را تا کنون رقم زد. علاوه بر این، یک کیف پول مرموز که بیش از یک سال غیرفعال بود، به طور ناگهانی فعال شد و کل دارایی‌های شیبای خود را که در مجموع ۱۸.۲۳ میلیون واحد بود، از طریق یک تراکنش که حدود ۹ ساعت پیش انجام شد، از بین برد. فعالیت ناگهانی این کیف پول گمانه‌زنی‌هایی را در میان جامعه برانگیخته است و برخی می‌گویند این کیف پول می‌تواند یک نهنگ یا صرافی باشد.


توکن‌سوزی شیبا عرضه را کاهش و به طور بالقوه تقاضا را افزایش می‌دهد که می‌تواند منجر به افزایش قیمت این رمزارز شود. باید دید که این توکن‌سوزی عظیم چه تاثیری بر ارزش شیبا در دراز‌مدت خواهد داشت. با این حال، واضح است که جامعه شیبا اینو متعهد به کاهش عرضه توکن و تبدیل آن به یک دارایی ارزشمندتر است.


انتهای خبر

0
0