آکادمی هلاکوئی
1401/04/24
15:50
کوینبیس در حال از دست دادن سلطه خود است

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Mizuho Securities…

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Mizuho Securities USA، یکی از شرکت‌های تابعه آمریکایی بانک سرمایه‌گذاری ژاپن و شرکت اوراق بهادار، Coinbase، برترین صرافی ایالات متحده، به سرعت در حال از دست دادن سلطه خود است.


صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو با حجم معاملات به رتبه چهاردهم سقوط کرده است. برای مقایسه، سال گذشته در جایگاه چهارم قرار داشت.


سهم آن از بازار از ۵.۳ درصد در سه ماهه اول سال به تنها ۲.۹ درصد کاهش یافته است.


سهام کوین بیس بیش از ۸۰ درصد از رکورد اوج خود سقوط کرده است. در سه ماهه اول سال، این شرکت ۴۳۰ میلیون دلار ضرر به سهامداران خود وارد کرد. کوین بیس پس از موفقیت در بازار صعودی ۲۰۲۱ با درآمدهای کلان، اعلام کرد که ۱۸ درصد از کارکنان خود را در ماه ژوئن اخراج خواهد کرد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، جیم چانوس که با پوزیشنهای شرت شناخته می شود و فروپاشی Enron را در اوایل دهه ۲۰۰۰ پیش بینی کرده بود، گفت که به دلیل کاهش درآمد کارمزد کوین بیس، نسبت به کوین بیس نزولی است.


کوینبیس با رقابت فزاینده‌ای در زمین خانگی خود مواجه است، زیرا Binance.US، شرکت تابعه آمریکایی غول جهانی ارزهای دیجیتال، اخیرا معاملات با کارمزد صفر را برای جذب مشتریان بیشتر و از بین بردن سهم بازار رهبر بازار معرفی کرده است.


کارمزدهای معاملاتی بسیار بالا درآمد اصلی کوین بیس بود، اما صرافی در حال از دست دادن عظمت خود است. این صرافی از برخی معامله گران تقریبا ۴ درصد هزینه دریافت می کند. برای مقایسه، FTX.US فقط ۰.۲٪ کمیسیون دریافت می کند.


رقبای کوین‌بیس می‌توانند با تکیه بر سایر جریان‌های درآمد، هزینه‌های بسیار پایینی را ارائه دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0