اقتصاد آنلاین
1400/07/19
15:05
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۹ مهر) / شپنا با ۱۲۰میلیارد تومان، در صدر بیشترین ارزش معاملات باقی ماند

امروز معامله‌گرها ۱۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱۰.۵درصد از کل سهام شیر پاستوریزه پگاه گیلان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «برکت»، «شبندر»، «وپاسار» و «فرابورس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۱۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۸میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران (ثنظام) با افت ۴۱درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۱۰.۵درصد از کل سهام شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۸نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.07.19
رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.19.gif
انتهای خبر

0
0