کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1400/09/07
14:17
✅ارزش سهام عدالت من (۷ آذرماه) 📌ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت. 🔸ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار توم...

✅ ارزش سهام عدالت من (۷ آذرماه)



📌ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت.


🔸ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۳۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۸۵۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۵۱هزار تومان رسید.


🔹ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۸۰هزار تومان رسیده است.



✅ثبت رکورد انتقال روزانه گاز طبیعی در ایران



📌مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت رکورد انتقال روزانه بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز خبر داد.



✅افزایش ۲۹ درصدی تولید ایران خودرو



📌 ایران خودرو موفق شد، در آبان ماه امسال ۴۳ هزار و ۳۶۹ دستگاه خودرو به تولید برساند که در هم‌سنجی با تولید مهرماه حکایت از رشد ۲۹ درصدی دارد. تیراژ تولید مهرماه این خودروساز ۳۳ هزار و ۶۰۸ دستگاه خودرو بوده است.



✅آغاز اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو)



📌 اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با حضور رییس‌جمهور کشورمان و سران کشورهای عضو آغاز به کار کرد.



✅اعلام نرخ ارز بدون ذکر نام صرافی ممنوع شد



📌طبق اعلام کانون صرافان ایران، اعلام و انتشار نرخ ارز بدون ذکر منبع و نام صرافی ممنوع است و شرکت‌های صرافی دارای مجوز موظف به اعلام نرخ ارز هستند. /ایسنا



✅کمیسیون مشترک برجام عصر دوشنبه برگزار می‌شود



📌سرپرست نمایندگی ایران:



🔹گفت‌وگوهای اصلی کمیسیون مشترک برجام فردا دوشنبه بعد از ظهر در محل هتل کوبورگ با حضور تمامی هیات‌های اصلی عضو برجام برگزار خواهد شد./ ایسنا



✅حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد



📌نیکزاد،نایب رئیس مجلس: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.



✅رئیسی: قرارداد گاز با ترکمنستان حتما احیا خواهد شد



📌رئیس جمهور با اشاره به گفت و گو با همتای ترکمنستانی خود، اظهار داشت:


امروز با پیگیری های انجام شده، ترکمنستان اطمینان یافته که دولت جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات و موانع موجود اراده جدی دارد. رئیسی تصریح کرد: قرارداد گاز ایران و ترکمنستان حتما احیا خواهد شد.



✅اردوغان به دنبال مقصر کاهش ارزش لیر


📌اردوغان به شورای نظارت دولتی دستور داده تا موسساتی را که مقادیر زیادی ارز خریداری کرده‌اند شناسایی کند و مشخص کند که آیا سقوط ارزش لیر عامدانه بوده یا خیر.



✅مرزهای زمینی هم برای مسافران هشت کشور آفریقایی بسته شد



📌 در پی شیوع سویه جدید کرونا به نام امیکرون در هشت کشور آفریقایی، ورود این مسافران از مرزهای زمینی به کشور ممنوع و مرزهای زمینی هم مانند مرزهای هوایی به روی آن‌ها بسته شد.



✅دیپلمات آمریکایی: در صورت سوءاستفاده ایران از مذاکرات، اعمال فشار می‌کنیم



📌«رابرت مالی» نماینده ویژه ریاست‌جمهوری آمریکا در امور ایران تهدید کرد اگر ایران از فرصت مذاکرات برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، واشنگتن نیز بر تهران اعمال فشار خواهد کرد./ فارس



🆔

انتهای خبر

0
0