بورس پرس
1401/04/28
10:14
پیش بینی باران و رگبار چهار روزه در چندین استان ایران و کاهش دما در شمال

سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد آسمان چندین استان ایران طی چهار روز آینده، بارانی و رگباری شود و دمای هوا گیلان و مازنداران کاهش یابد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده و در سایر مناطق جو آرام و پایداری استقرار خواهد داشت.


بر اساس این گزارش، فردا علاوه بر جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ارتفاعات کرمان نیز در ساعات بعدازظهر، رگبار باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت در گیلان و مازندران ابرناکی، بارش خفیف و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.


پنجشنبه در اردبیل و سواحل شمالی ابرناکی، بارش پراکنده همراه با کاهش نسبی دما و وزش باد روی می‌دهد. در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.


طی سه روز آینده در شهرهای مرزی واقع در غرب و جنوب غرب نیز آسمانی غبار آلود همراه با کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. جمعه در شرق مازندران و گلستان و همچنین در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق جو آرام و پایداری حاکم است.


شنبه آینده هم در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر برخی مناطق واقع در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0