آکادمی هلاکوئی
1399/10/25
14:35
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۵ دی)

ظاهرا بیت کوین بعد از یک وقفه چند…

ظاهرا بیت کوین بعد از یک وقفه چند روزه، با افزودن بیش از ۶۰۰۰ دلار به ارزش خود در یک روز و نزدیک شدن به مرز ۳۹۰۰۰ دلار، روند صعودی خود را آغاز کرده است. اکثر کوین های جایگزین هم رشد قابل توجهی داشتند و به دنبال آن، ارزش بازار رمزنگاری بار دیگر به قلمروی ۱ تریلیون دلاری وارد شد.


بیت کوین چشم به ۴۰۰۰۰ دلار دوخته است


همانطور که می دانید، روز دوشنبه قیمت بیت کوین به یکباره ۱۲ هزار دلار ریزش کرد. بعد از اندکی بهبودی، درست وقتی به نظر می رسید روند اصلاح قیمت این ارز به اتمام رسیده است، روز گذشته سقوط قیمت دیگری برای آن رقم خورد.


با این حال، وضعیت در ۲۴ ساعت گذشته کاملا تغییر کرده است. BTC از پایین ترین نرخ دیروز یعنی ۳۲۳۰۰ دلار بیش از ۶۰۰۰ دلار افزایش قیمت یافته و در حال حاضر نزدیک به ۳۹۰۰۰ دلار ترید می شود. طبق اندیکاتورهای تکنیکال، این سطح قیمت اولین خط مقاومت پیش روی بیت کوین است.


اگر بیت کوین این مانع را پشت سر بگذارد، سطح مقاومت بعدی در ۴۰۰۰۰ ، ۴۱۲۰۰ و رکورد ۴۲۰۰۰ دلار خواهد بود. در غیراینصورت، خطوط حمایتی ۳۶۶۰۰ دلار ، ۳۵۲۰۰ دلار و ۳۴،۰۰۰ دلار به کمک این ارز رمزپایه خواهند آمد.


چارت بیتکوین 3 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (25 دی)

ارزش بازار دوباره به قلمروی ۱ تریلیون دلار وارد شد


بیشتر کوین های جایگزین در این هفته عملکرد پرنوسان BTC را دنبال کردند. اتریوم با افزایش ۹ درصدی به بالای ۱۱۵۰ دلار رسیده و در این حرکت پیشگام بوده است.


بیت کوین کش (۶٪) مارک ۵۰۰ دلاری را پس گرفت، در حالی که بایننس کوین (٪۷) یک بار دیگر بالای ۴۰ دلار قرار گرفت. چینلینک (۱۰٪)، کاردانو (۷.۵٪) و لایت کوین (۸٪) نیز همگی امروز به رنگ سبز هستند.


عملکرد پولکادات بین ۱۰ ارز برتر بازار بسیار قابل توجه بوده است. به این ترتیب، DOT به بالاترین رقم تاریخ خود یعنی بیش از ۱۱ دلار رسید.


XRP تنها نماینده ۱۰ ارز برتر بازار است که موفق به کسب موفقیت های جدی نشده است. کشمکش میان ریپل و SEC همچنان به ارز بومی این شرکت یعنی XRP آسیب می رساند زیرا سازمان های زیادی این ارز رمز پایه را از لیست ارزهای خود حذف کرده اند.


Loopring (۳۰٪), HedgeTrade (۲۵٪), Ren (۲۵٪), THORChain (۲۳٪), Kusama (۲۳٪), Blockstack (۲۲٪), IOST (۲۲٪), SushiSwap (۲۱٪) و Voyager Token (۲۰٪) امروز بیشترین رشد قیمت را شاهد بوده اند.


در کل باید گفت سرمایه تجمعی بازار رمز ارزها با ۱۴۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز به ۱.۰۴ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0