آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
19:10
سقوط قیمت LUNA در نزدیکی ۱۰۰ دلار، اما این اندیکاتور نشان می دهد که رالی آن هنوز تمام نشده است

طبق داده‌های CoinGecko، رمزارز LUNA، بومی قراردادهای هوشمند…

طبق داده‌های CoinGecko، رمزارز LUNA، بومی قراردادهای هوشمند بلاک چین ترا، در هفت روز گذشته نزدیک به ۵۰ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۱۲۴/۲ درصد رشد یافته است. LUNA متعاقبا در ۲۲ دسامبر (۱ دی) به رکورد ۹۸/۲۰ دلار دست یافت و در عین حال از روند عمومی سایر آلتکوین ها جدا شد و روند رو به رشد خود را افزایش داد.


به نظر می رسد توکن سوزی، همراه با ادغام ها و لیست شدن های اخیر، به رشد های فاندامنتالی ترا کمک کرده است. در ماه اکتبر (مهر)، ترا از اجرای پیشنهاد ۴۴ برای سوزاندن ۹۰ میلیون کوین موجود در استخر جامعه خبر داد.


پس از ثبت هشت روز رشد متوالی از ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر)، گاوها نتوانستند فشار بیش از ۱۰۰ دلار را حفظ کنند زیرا ترا در ۲۲ دسامبر (۱ دی) به ۸۴/۲۷ دلار سقوط کرد. LUNA بار دیگر امروز رشد کرد و با قیمت فعلی ۹۴/۱۰ دلار معامله می شود. طبق داده های CoinGecko، رمزارز LUNA امسال ۱۸،۰۰۰ درصد رشد کرده است.


این اندیکاتور نشان می دهد که رالی هنوز تمام نشده است


اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) یک اندیکاتور مومنتوم است که میزان تغییرات اخیر قیمت را برای ارزیابی شرایط خرید یا فروش بیش از حد در قیمت یک دارایی اندازه گیری می کند.


2021 12 23 19 17 06 LUNA Price Dumps Near 100 This Indicator Suggests the Rally Isnt Done Yet - سقوط قیمت LUNA در نزدیکی 100 دلار، اما این اندیکاتور نشان می دهد که رالی آن هنوز تمام نشده است

در نمودار یک ساعته LUNA، شاخص قدرت نسبی (RSI) بسیار بالاتر از سطح خنثی ۵۰ خود قرار دارد و فضایی برای رشد بیشتر وجود دارد، که حاکی از افزایش مداوم به منطقه اشباع خرید ۷۰ و بالاتر آن است. تا زمانی که گاوها حمایت خود را حفظ کنند، رالی باید نسبتا سریع باشد. دیر یا زود باید منتظر شکستی بالاتر از قیمت اخیر ۹۸/۲۰ دلار باشیم.


قیمت LUNA پس از اینکه در ۲۳ دسامبر (۲ دی) در حول محور حمایت ۸۴/۱۹ دلار قرار گرفت، شتاب بیشتری گرفت. این به RSI کمک کرد تا بالاتر از منطقه خنثی ۵۰ به سمت قلمرو صعودی حرکت کند.


همانطور که در CoinGecko دیده می شود، ترا در حال حاضر با قیمت ۹۴/۱۰ دلار با حجم ۲۴ ساعته ۴,۴۱۷,۴۰۵,۸۱۶ دلار معامله می شود. قیمت ترا در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۴ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر ۳۷۰ میلیون LUNA در گردش است و مجموع عرضه نیز ۸۴۰ میلیون کوین است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0