آکادمی هلاکوئی
1401/01/13
08:40
اخیرا نهنگ های اتریوم بالغ بر ۱.۱۵ میلیون واحد چین لینک خریداری کرده اند

پلتفرم ردیابی نهنگ های WhaleStats اخیرا از انجام…

پلتفرم ردیابی نهنگ های WhaleStats اخیرا از انجام سه تراکنش بزرگ توسط سی و دومین نهنگ بزرگ شبکه اتریوم خبر داده است. این نهنگ مقدار قابل توجهی LINK خریداری کرده بود.


طبق این گزارش، این نهنگ اتریوم بیش از ۲۹۹۹۷۰ واحد LINK به ارزش ۵۱۹۵۴۷۸ دلار را از طریق سه تراکنش جداگانه خریداری کرده است. ارزش هر تراکنش معادل ۹۹۹۹۰ LINK یا ۱۷۳۱۸۲۶ دلار بوده است.


قبل از این خرید، این نهنگ در مجموع ۱۳۵۹۳۳ LINK به ارزش ۲.۴۱ میلیون دلار در اختیار داشته است. پس از خرید اخیر، این رقم به ۴۳۵,۹۰۳ LINK به ارزش ۷.۸۴ میلیون دلار می رسد.


البته این تنها نهنگ اتریوم نیست که مقادیر زیادی از چین لینک را خریداری کرده است. نهنگ مرموز دیگری که در حال حاضر به عنوان سیصد و سی و هفتمین نهنگ بزرگ ETH در WhaleStats رتبه بندی شده است، با انجام یک تراکنش عظیم، ۸۵۵۱۳۷ واحد LINK به قیمت ۱۴.۴۶ میلیون دلار جمع آوری کرده است.


به بیان دیگر، در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ های ETH در مجموع ۱.۱۵ میلیون واحد LINK به قیمت ۱۹.۶۶ میلیون دلار انباشت کرده اند. به این ترتیب،LINK با پشت سرگذاشتن Quant (QNT)، در ۲۴ ساعت گذشته به پرمعامله‌ترین رمزارز در بین ۵۰۰۰ نهنگ برتر ETH تبدیل شده است.


در زمان نگارش این مطلب، چین لینک با حدود ۵ درصد افزایش، با قیمت ۱۷.۳۲ دلار ترید می شود و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۰۵.۵۶ میلیون دلار می رسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: thecryptobasic


انتهای خبر

0
0