اخبار اکس نوین
1400/06/25
13:15
ری دالیو: در صورت موفقیت بیت کوین، دولت‌ها آن را از بین خواهند برد

اکس نوین: ری دالیو، بنیان‌گذار شرکت بریج واتر (Bridgewater) در مصاحبه‌ای از در خطر بودن بیت کوین سخن گفت. به عقیده دالیو، اگر پذیرش بیت کوین و موفقیت آن ادامه یابد، دولتها تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا از پیشرفت آن جلوگیری کنند. به گفته وی، کشورهایی چون چین و هند اقدامات خود را آغاز کرده‌اند. مقابله دولت‌ها با موفقیت بیت کوین بنیان‌گذار بریج واتر در گفتگوی ۱۵ سپتامبر خود در شبکه CNBC بار دیگر از سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین سخن گفت. دالیو در حالی در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده که قبلا از این ارز انتقاد کرده بود. علیرغم سرمایه‌گذاری در بیت کوین، میلیاردر ۷۲ ساله هنوز به…

اکس نوین : ری دالیو، بنیان‌گذار شرکت بریج واتر (Bridgewater) در مصاحبه‌ای از در خطر بودن بیت کوین سخن گفت. به عقیده دالیو، اگر پذیرش بیت کوین و موفقیت آن ادامه یابد، دولتها تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا از پیشرفت آن جلوگیری کنند. به گفته وی، کشورهایی چون چین و هند اقدامات خود را آغاز کرده‌اند.


بنیان‌گذار بریج واتر در گفتگوی ۱۵ سپتامبر خود در شبکه CNBC بار دیگر از سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین سخن گفت. دالیو در حالی در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده که قبلا از این ارز انتقاد کرده بود.


علیرغم سرمایه‌گذاری در بیت کوین، میلیاردر ۷۲ ساله هنوز به دلیل وجود نهادهای نظارتی و دولت‌ها در موفقیت بیت کوین تردید دارد. وی در رابطه با پتانسیل موفقیت بیت کوین گفت:


من تصور می‌کنم اگر بیت کوین روزی واقعا موفق شود، آنها این ارز را خواهند کشت و از بین خواهند برد.


به عقیده دالیو، دولت‌ها درنهایت پیروز خواهند شد چراکه راه‌های زیادی برای مقابله با بیت کوین دارند.


بنیان‌گذار بریج واتر در ادامه به پذیرش بیت کوین به‌عنوان واحد پول قانونی در السالوادور اشاره کرد و آن را لحظه‌ای تاریخی خواند. با این حال، در نظر او این کار برای موفقیت بیت کوین کافی نخواهد بود.


دالیو معتقد است کشورهای پرجمعیت و با تولید ناخالص داخلی بالا همانند چین و هند تلاش‌های خود را برای سرکوب بیت کوین آغاز کرده‌اند. در مدت اخیر چین به‌طور مداوم ضد حوزه ارزهای دیجیتال اقداماتی را انجام داده است. با این حال، هند چندان نسبت به رویکردی که در پیش گرفته مطمئن نیست.


همزمان با چین و هند، آمریکا نیز سعی دارد تا با وضع مقررات در رابطه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، کنترل بیشتری بر این فضا به دست آورد.


دالیو در این مصاحبه از ضرورت تنوع در سبد سرمایه‌گذاری در زمان عدم اطمینان شرایط اقتصادی سخن گفت. به عقیده وی، سرمایه‌گذاران بایستی سرمایه خود را در مخازن ارزشی چون طلا یا بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0