اخبار سایت بورس تهران
1399/12/16
19:16
امضای تفاهمنامه میان شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و پارک علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی

تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از سنا، امروز ۱۶ اسفند ماه، به منظور مشارکت در فرهنگ‌سازی و ترویج کارآفرینی و نوآوری، آموزش و توانمندسازی، اطلاع‌رسانی، ایجاد، توسعه و پایدارسازی کسب و کارها در حوزه بازار سرمایه، این تفاهم‌نامه بین شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به نمایندگی سیاوش وکیلی، رئیس هیات‌مدیره و بهنام بهزادفر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی کورش پرند با سمت سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.


هدف از این تفاهم‌نامه، ایجاد و گسترش زمینه‌های مناسب برای همکاری متقابل بین طرفین در فرهنگ‌سازی و ترویج کارآفرینی و نوآوری، آموزش و یادگیری فناورانه، مشاوره با بهره‌گیری از متخصصان طرفین، اطلاع‌رسانی، ایجاد، توسعه و پایدارسازی کسب و کارها در حوزه بازار سرمایه است.


این مهم، با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین آموزش و فرهنگ‌سازی، حمایت و هدایت کارآفرینان و تیم‌های دانش بنیان در راستای توسعه محصولات و خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی خلاق و کارآفرین در حوزه بازار سرمایه و مستقر در پارک انجام می شود.


لازم به ذکر است؛ مدت تفاهم‌نامه از تاریخ امضا و ثبت در دبیرخانه شرکت، دو سال شمسی است که با توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.


انتهای خبر

0
0