ارزینکس
1400/06/31
09:46
💢 مروری بر پروژه Republic Protocol 🔘 پروژه REN یک استخر تاریک یا ناشناس غیر متمرکز می‌باشد که با کمک آن می‌توان به سوآپ و مبادله تو‌کن به صورت ناش...

💢 مروری بر پروژه Republic Protocol



🔘 پروژه REN یک استخر تاریک یا ناشناس غیر متمرکز می‌باشد که با کمک آن می‌توان به سوآپ و مبادله تو‌کن به صورت ناشناس و غیر متمرکز پرداخت. این پلتفرم مبادلاتی از قابلیت کراس چین به منظور سوآپ و مبادلات اتمی توکن‌های مبتنی بر اتریوم و بیت کوین استفاده می‌کند. این صرافی غیرمتمرکز به صورت منبع باز بوده یعنی همه می‌توانند نحوه کد نویسی و برنامه نویسی و الگوریتم‌های آن را ملاحظه نمایند.



🔘 در این DEX یک اردو بوک پنهان قرار می‌گیرد و از طریق موتوری که بر اساس پروتکل محاسبه چند طرفه ساخته شده سفارشات مطابقت داده می‌شوند و این امر موجب می‌شود سفارش بدون انتشار اطلاعات حساس انجام بشوند که مزیتی برای معامله گران خواهد بود. این پروژه نکته منفی هم دارد مثلا از سال ۲۰۱۸ که شروع به کار کرده‌اند تا به الان وایت پیپر خودشان را به روزرسانی نکردند.


در طی این مدت این DEX پشتیبانی از بلاک چین‌های دیگری علاوه بر اتریوم را به به خود افزوده اضافه کرده بلاکچین‌هایی مانند فانتوم سولانا آوالانچ و پلکاادت.



🔘 توکنومتری :



نماد توکن این پروژه REN است و تعداد یک میلیارد واحد از آنها وجود دارد و از این تعداد حدود ۹۹۷ میلیون واحد آن آزاد شده که تقریبا ۱۰۰ درصد توکن‌ها می‌باشد. این پروژه با مارکت کپی در حدود ۸۷۰ میلیون دلار با قیمت حدودی ۰.۷ دلار از طریق صرافی‌های بایننس و هیوبی و کوکوین و ftx وmxc و کوین بیس قابل خرید و فروش است.



🔘 متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی پیرامون اعضای تیم سازنده این صرافی غیر متمرکز به دست نیامد اما با توجه به سرمایه گذاران این پروژه و صرافی‌های متمرکز معتبر که این توکن را نیز کرده‌اند احتمال کلاهبرداری بودن پروژه بسیار پایین می‌آید.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0