سنا
1400/06/23
13:30
شاخص در یک قدمی باز پس‌گیری کانال ۱.۵ میلیون واحد

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، بیستم و سوم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۱۰ واحد افزایش، رقم ۵۴۱ هزار و ۹۱۳ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات سومین روز هفته، بیش از ۷ میلیارد و ۲۱۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۱ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال دادوستد شد .


شاخص بازار اول افزایش ۱۹ هزار و ۴۱۲ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۳۲ هزار و ۸۶۵ واحدی را تجربه کردند .


همچنین گروه فراورده های نفتی با ۵۱ هزار و ۳۲۱ معامله به ارزش ۴ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۶۱ هزار و ۲۵۶ معامله به ارزش ۴ هزار و ۶۷ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۶۷ هزار و ۳۷ معامله به ارزش ۴ هزار و ۶۵ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۷۳ هزار و ۵۴۵ معامله به ارزش ۳ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال و گروه مواد دارویی با ۴۱ هزار و ۴۶۳ معامله به ارزش ۳ هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند .


شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با یک هزار و ۳۴۳ واحد، شرکت پتروشیمی نوری با یک هزار و ۲۳ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۹۵۰ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۸۱۴ واحد و شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۸۰۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند .


در مقابل، شرکت فولاد خراسان با ۱۷۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با ۱۰۴ واحد، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۹۹.۷۵ واحد، گروه صنعتی پاکشو با ۸۳.۷۹ واحد و شرکت مخابرات ایران با ۵۹.۸۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.


انتهای خبر

0
0