آکادمی هلاکوئی
1400/09/18
20:20
رشد ۱۵ درصدی XRP پس از سخنان برایان بروکس، رئیس سابق بخش حقوقی کوین بیس

به گفته برایان بروکس (Brian Brooks)، مدیر عامل…

به گفته برایان بروکس (Brian Brooks)، مدیر عامل Bitfury، کنگره باید به کریپتو اجازه ورود دهد، به این معنی که قوانین فعلی باید نسبت به کریپتو بیشتر مدارا داشته باشند و محدودیت های استفاده از آن در فضای اقتصادی باید برداشته شود زیرا ارز دیجیتال هیچ تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده آمریکا ایجاد نمی‌کند.


بروکس همچنین اظهار داشت که باید با دارایی‌های دیجیتال به‌جای عبور از مرزهای تعاریف موجود، به‌عنوان همان چیزی که هستند رفتار شود. او می‌گوید دارایی‌های دیجیتال ارزشمند بوده و مردم آماده پرداخت بهای این ارزش هستند.


در ۸ دسامبر (۱۷ آذر)، مدیران عامل از شش شرکت بزرگ رمزارزی در جلسه ای با عنوان “دارایی های دیجیتال و آینده مالی: درک چالش ها و مزایای نوآوری مالی در ایالات متحده” در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده سخنرانی کردند.


امکان لیست شدن مجدد در کوین بیس؟


به گزارش U.Today، بروکس برای مثال به XRP اشاره کرد تا مشکل وارد کردن دارایی های دیجیتال یا ارزهای دیجیتال را در چارچوب های نظارتی مالی سنتی برجسته کند، و افزود: “اگر XRP یک اوراق بهادار است، پس آن را در یک صرافی ایالات متحده لیست کنید.” به نظر می رسد که این موضوع علاقه به امکان لیست شدن مجدد XRP را دوباره برانگیخته است.


هنگامی که SEC شکایت خود را علیه ریپل اعلام کرد، چندین صرافی از جمله کوین بیس (Coinbase) اقدام به حذف رمزارز XRP از پلتفرم خود کردند. معاملات XRP در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی) در کوین بیس به حالت تعلیق درآمد.


در زمان انتشار این مقاله، XRP پس از ثبت رکورد روزانه در ۰/۹۶ دلار، با قیمت ۰/۹۱ دلار معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0