همفکران
1401/03/17
10:39
#مجمع #دتوزیع 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توزیع داروپخش در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین ...

#مجمع


#دتوزیع



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توزیع داروپخش در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅حاشیه سود ناخالص شرکت بیش از ۱۲ درصد رشد یافت که اتفاقی کم نظیر بوده است.



✅ سیاستهای شرکت در حوزه بهای تمام شده، پایش عملکرد تامین کنندگان و مطابقت مستمر وضعیت مالی شرکت و تامین کنندگان و گزارش ریز فروش هر گروه کالا به تفکیک حاشیه سود مرتبط با هر تامین کننده خواهد بود.



✅ مدیریت دریافتنی و پرداختنی ها و جدول برنامه پیش بینی جریان نقد تهاتر های بانکی و مالیاتی و تعیین دوره گردش محصول و دوره بازپرداخت بدهی‌ها و دوره وصول مطالبات به تفکیک مشتری یا تامین کننده از برنامه های شرکت در حوزه کنترل هزینه های مالی و روشهای تامین مالی است.



✅ بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های ۳PL جهت توزیع فاکتورهای فروشگاه آنلاین شرکت و تهیه طرح ایجاد داشبورد مدیریتی در حوزهGDP و ایجاد بانک اطلاعاتی ناوگان توزیع و پیاده سازی پروژه چابک سازی ناوگان توزیع برخی از اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه‌های شرکت در سال مالی گذشته است.



✅ راه اندازی و احداث مرکز سنندج و انتقال مرکز تهران یک به شرق تهران و احداث انبار مخدر با استانداردهای روز و تهیه و تدوین طرح توجیهی احداث مرکز بیرجند و راه اندازی تعمیرگاه مرکزی و طراحی و راه اندازی اپلیکیشن نگهداری و تعمیرات و نوسازی و توسعه ناگاه توزیع و تجهیزات داخل انبار اقدامات آینده در خصوص پروژه های شرکت به شمار می رود.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0