بورس پرس
1400/06/15
10:01
زمان معارفه آنلاین شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی : امروز و فردا

زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۱۵۰ میلیارد تومانی آریان کیمیا تک برای امروز و فردا مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد در چهارشنبه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ناصر گورابی مدیرعامل شرکت آریان کیمیا تک اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه عرضه اولیه سهام ، جلسه معارفه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ امروز فردا برگزار می شود. لذا لینک مراجعه سرمایه‌گذاران به آدرس https://www.skyroom.online/ch/act۳/meeting اعلام می‌شود.


بنابراین گزارش، چهارشنبه این هفته ۲۲۵ میلیون سهم "کیمیا تک " معادل ۱۵ درصد ( ۱۲ درصد معادل ۱۸۰ میلیون سهم برای عموم و ۳ درصد معادل ۴۵ میلیون سهم به صندوق های سرمایه گذاری) از سهام این شرکت بورسی در بازار دوم معاملات به عموم واگذار می شود.


در این عرضه ، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی تنها ۱۰۰ سهم و با قیمت مبنای ۲۰ هزار و ۹۱۰ ریال ۲۰۹۱ و سقف و کف ۲۳ هزار تا ۱۸ هزار و ۸۱۹ ریال تعیین شده و تامین سرمایه بانک ملت هم متعهد پذیره نویسی ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است .


سرمایه شرکت با ۱۵۱۸ نیروی انسانی، ۱۵۰ میلیارد تومان است و در ترکیب سهامداری، گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد، گروه پاکشو با ۱۹.۹ درصد، گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش با ۱۷.۱ درصد، شرکت کیان الماس مهر با ۱۲.۶ درصد، گروه سرمایه گذاری کوروش با ۵.۵ درصد، سرمایه گذاری توسعه صنایع پایدار با ۵ درصد حضور دارند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0